Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeJa doskonale zdaję sobie sprawę z zalet silników dwusuwowych jednak wiem też że mają minusy. Co do twojego pytania to miałem crossa yamaha 250 2t. A jeśli chodzi o ogół motocykli to porównując te dwie konstrukcje silników to jednak bardziej wolę mieć te kilka KM mniej z tej samej pojemności ale za to mieć silnik elastyczny, oddający moc w sposób możliwy do okiełznania, tani w zakupie, NIEZAWODNY, oszczędny, tańszy w naprawie, z przyjemnym pomrukiem niż skaczącego do gardła szczeniaczka którym jest 2T. Chodzi mi o jazdę motocyklem na co dzień bo jeśli komuś rzeczywiście zależy na maksymalizacji mocy w górnym zakresie obrotów w celu lepszej zabawy na torze to pewnie i tak wybierze 2T które będzie przez tydzień naprawiał a przez weekend jeździł.
OdpowiedzNie można porównywać WYCZYNOWEGO 2T do "miejskiego 4T. BO jeśli porównamy wyczynowe 2T do wyczynowego 4T to większość się zgodzi - koszty eksploatacji są mniejsze w 2T, na przykład remont silnika,
Odpowiedznie zla bzdrura jezdze ktm 300 2 t mialem 450 4t koszt samego tloka w 2 t to 500 w 4t to 1000 jak kleknie 4t to od 4 do 5 tys nie twoje w zaleznosci czy strzeli i uwali glowice w 2 t praktycznie nie mozliwe zatarcie koszt calkowitego remontu 2 tys takze nie wiesz o czym mowisz jesli chodzi o koszty jezdze caly rok i kosztuje mnie to paliwo i 2,3 tloki mniejsze zuzycie lancucha i hamulcow bo lzejszy od 4 t jedyne co wiecej to pali z 30 % wiecej od 4 t oleju tyle samo idzie do mieszanki co bys wymiej nial w 4 t ja jak swoj utopie w wodzie - strumieniu to ja wyleje i nic sie nie stanie w 4t koniec remoncik powiem ze jezdze enduro nie szose
Odpowiedz