Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeJa dodam, ¿e KZ1300 mo¿na je¼dziæ i w dzisiejszych czasach, lagi 41 mm i porz±dne hamulce, razem ze sztywn± jak kark komucha ram±, okraszone dodatkowo momentem d³ugoskokowego silnika powoduje niesamowite doznania, wrzucasz 5 przy ok. 50km/h i jedziesz jak gdyby nic, dodajesz tylko gazu a¿ do max... moto nie wê¿ykuje przy tym i trzyma okre¶lony tor jazdy, oczywi¶cie pod warunkiem odpowiedniego stanu technicznego motocykla i opon. jedyny mankament - du¿a masa i wspomniane ga¼niki, prawid³owo potrafi je obs³u¿yæ 2 osoby w kraju, dodatkowo trzeba te¿ poprowadziæ we w³a¶ciwy sposób wê¿e zasilaj±ce ga¼niki w paliwo...Co do CBX 1000 to ju¿ inna bajka, nie wiem co bra³ in¿.Ijimanjiri, ale dobrze, ¿e zosta³o to w Japonii zakazane:-), lagi 35 mm, s³abe hamulce, silnik nawet przy prawid³owych fabrycznych nastawach ga¼ników pracuje jakby mia³ turbo, pomaga dopiero za³o¿enie zestawu Dynojeta, jednak najwiêkszym mankamentem jest "miêkko¶æ" ramy, mo¿na nim je¼dziæ po naszych koleinach w miarê bezpieczny sposób do ok. 160 km/h, potem, to ju¿ igranie z losem...CBX-em zrobi³em trasê £om¿a - Kazimierz nad Wis³±, i mia³em naprawdê pe³ne portki strachu, w KZ 1300 - co prawda wygl±da³em na nim jak ma³pa na s³oniu, jednak mia³em wra¿enie panowania nad ca³o¶ci±, trochê tylko czuæ masê,i "walenie siê" przy wolnej je¼dzie typu ma³e ronda albo zawracanie...Tak czy siak, motocykle te to ikona motocyklizmu, i zaliczam je do "Gara¿u mych marzeñ". Pozdr.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza