Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeJJ - Honda faktycznie znacznie poprawiła motocykl od czasu testów po Grand Prix Katalonii w Barcelonie (czerwiec) i słabym punktem są w tej chwili faktycznie bardziej opony Michelin niż prowadzenie i brak mocy RC212V. Honda to największy producent motocykli na świecie dlatego z pewnością szybko wyciągnie wnioski z tegorocznej "wpadki". Co do Dunlopa. Oczywiście nie ma praktycznie mowy o pozostaniu z zespołem Tech 3 biorąc pod uwagę obecność Edwardsa (główny kierowca testowy Michelin) i Toselanda (którego interesował tylko "konkurencyjny" pakiet, a Dunlopy konkurencyjne nie są...). Nieoficjalnie dowiedziałem się, iż firma próbuje nakłonić do współpracy satelickie zespoły Hondy: LCR oraz JiR (Konica Minolta Honda). Osobiście sukces tych negocjacji wydaje mi się mało prawdopodobny ale w świecie MotoGP nic nie jest pewne na sto procent więc musimy poczekać jeszcze trochę na oficjalne komunikaty. Przypominam, że Dunlop zaopatruje w ogumienie wszystkie zespoły klas 125 i 250ccm, a w MotoGP zaangażowany jest stosunkowo od niedawna, więc nie można oczekiwać wielkich sukcesów. Trzeba jednak przyznać, iż firma poczyniła w tym roku bardzo duże postępy i szkoda byłoby stracić ją z królewskiej klasy.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza