tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Italjet Marco Polo 400 model 2008 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Italjet Marco Polo 400 model 2008 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

Informacje ogólne

Model
Italjet Marco Polo 400
Rok
2008
Kategoria
Skuter

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
398 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Rozruch
Elektryczny i nożny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
Automatyczna
Wtórne przeniesienie napędu
Pas napędowy

Wymiary i wagi

Waga na sucho
181.4 kg
Długość całkowita
2,215 mm

Podwozie

Opona przednia
120/70-16
Opona tylna
140/60-16
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy

Inne dane

Pojemność zbiornika paliwa
14.0 litry
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę