Indian Scout Bobber - gotowy na podbicie Twojego miasta
Scout Bobber – najbardziej wyczekiwana premiera Indiana w Polsce. Już w dniach 22-25.11.2017 w poznańskim salonie przy ul. Bułgarskiej 63/65 zobaczysz nowego króla miasta, który dostarczy Ci niczym nie zmąconych doznań za kierownicą i pokaże pierwotny sens jazdy na motocyklu.
Jeżeli mniej znaczy więcej, to ten motocykl jest naprawdę wypasiony. Do grupy motocykli Indian Scout, których początki sięgają 1920 roku, dołącza z impetem Scout Bobber - nowa definicja stylu ulicy, surowego i mrocznego. Nie znajdziesz tu ozdobników i dodatków - liczy się tylko motocykl i jedyny jego element, którego nie da się zatrzymać – 100 konny silnik V-twin, o pojemności 1133 cm3.
Ulica w stylu Bobber
Każdy centymetr tego motocykla wyraźnie sygnalizuje, że mamy do czynienia z agresywnym, ulicznym charakterem w stylu premium. Charakterystyczne opony nadają Bobberowi groźny wygląd. Przedni i tylny błotnik jest ścięty, jak w każdym prawdziwym Bobberze. Siedzenie w motocyklu jest wykonane z prawdziwej brązowej skóry, z zachowaniem czystej, surowej stylistyki.
Mroczny minimalizm Indiana
Indian Scout Bobber ma tylko to, czego naprawdę potrzebujesz. Surowy, mechaniczny, nowoczesny wygląd, minimalne osłony silnika, i mnóstwo czerni – na wydechu, ramie, obudowie lampy, kierownicy i zegarach. Nie ma w nim upiększeń, ale właśnie dzięki temu tak bardzo wyróżnia się z tłumu. W motocyklu Indian Scout Bobber kierownica w tylu Street Tracker jest w standardowym wyposażeniu. Dzięki obniżeniu jej linii Twoja sylwetka nabierze sportowego zacięcia, dzięki czemu z łatwością pokonasz każdy zakręt i trudy miejskiej dżungli. Dla zachowania minimalistycznego wyglądu, tylne lampy są zintegrowane. W zależności od sytuacji wyświetlają albo światła stopu, albo migacze. Takie rozwiązanie doskonale pasuje do nowoczesnego, ulicznego wizerunku, a sylwetka motocykla pozostaje bez skazy od pierwszego do ostatniego centymetra.
Nie do zatrzymania
Potężny silnik V-Twin z sześciostopniową skrzynią biegów wydobywa z siebie imponujące 100 koni, dające mu obłędne przyspieszenie i prędkość maksymalną. Dzięki doskonale dopracowanemu przedniemu zawieszeniu z widelcem kartridżowym, doznasz stabilnej, wyważonej jazdy przy każdej prędkości. Tylne zawieszenie obniżone o 25 mm nadaje motocyklowi agresywną sylwetkę, gotową do połykania każdej trasy. Podnóżki są osadzone 38 mm bliżej motocyklisty niż w zwykłym Scoucie. Teraz Twoja pozycja mówi wprost – jesteś gotowy do startu. Więź między Tobą a motocyklem nigdy nie była mocniejsza. Chwyć za kierownicę i lepiej trzymaj się mocno. Twoja legenda właśnie się zaczyna.