Idiotyczne reklamy w³osk± domen±?
Kilka dni temu pisali¶my o meandrach marketingu na przyk³adzie reklam Ducati i uznali¶my je za co najmniej dyskusyjne. Tymczasem za bezdyskusyjnie idiotyczne uznaæ nale¿y reklamy przygotowane przez jedn± z belgijskich agencji reklamowych na zlecenie belgijskiego dystrybutora Dainese w 2007 roku. Na plakatach przygotowanych dla kampanii outdoorowych zobaczyæ mo¿na zatroskanego cz³owieka, szpitalne wnêtrze i informacjê: „Przepraszamy Johna, który potrzebuje dawcy p³uca od 2004 roku. Dainese Pro Shop Motorcycle Safety Gear. Chronimy motocyklistów przed byciem dawcami.”
Trudno okre¶liæ czy tego typu kampanie s± skuteczne, niesmaczne, obrazoburcze, czy po prostu osadzone w realiach w których ¿yjemy. Zapewne wszystko po trochu. Obstawiamy, ¿e w tym wypadku agencja reklamowa zadzia³a³a w my¶l zasady „niech mówi± o nas co chc±, byle nie przekrêcali nazwiska (nazwy)”.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzepo co odgrzewac kotleta z 2007 roku?
OdpowiedzArtyku³ zawiera lokowanie produktu.
OdpowiedzPanowie, pomyslcie chwile. Bycie zapamietanym jest celem samym w sobie? Pytanie jak zapamietanym. Ja po zobaczeniu takich reklamy od razu poszedlbym do salonu gdzie sprzedaje sie Alpienestarsa albo...
OdpowiedzJak dzieci w przedszkolu... Nie s³yszeli¶cie nigdy o "artykule sponsorowanym"? Po co umieszczaæ reklamy na portalu (które i tak przewa¿nie blokuje AdBlock) skoro mo¿na siê dogadaæ z redakcja ;)
OdpowiedzIdiotyczne? Je¶li kto¶ po 4 latach pisze o "naszych reklamach" jako szef firmy uzna³bym j± za genialn±. Nie sztuk± jest zrobiæ zwyk³± reklamê, ale sztuk± jest zrobiæ reklamê któr± odbiorca ...
OdpowiedzChyba nie s± takie idiotyczne , skoro siê o nich dyskutuje , cel zost³ osiagniêty . Zastanów siê!!!
Odpowiedz