I'M Inter Motors - znana marka w nowej odsłonie
I'M Inter Motors to nowa nazwa dobrze znanej, największej w Polsce sieci sklepów motocyklowych. Oprócz zmiany wizerunkowej i dalszej obsługi klientów na najwyższym poziomie, firma stawia również na dodatkowe formy działalności, takie jak porady i szkolenia, których zadaniem jest zintegrowanie środowiska polskich motocyklistów.
Firma Inter Cars SA, w skład której wchodzi marka Inter Motors - pierwsza i największa sieć sklepów motocyklowych w Polsce, postanowiła ukierunkować swoją działalność motocyklową. Wynikiem tego jest przebudowanie wizerunku dotychczasowej marki Inter Motors, która z początkiem marca przekształca się w I’M Inter Motors. Zmiana widoczna będzie nie tylko w postaci odmienionej identyfikacji wizualnej w sklepach, ale również w rozwoju handlu internetowego oraz w szeregu innych działań, mających na celu propagowanie kultury motocyklowej.
Inter Cars SA to największy w Polsce dystrybutor części samochodowych. Od 10 lat rozwija biznes motocyklowy, w skład którego wchodzą części zamienne, akcesoria oraz odzież motocyklowa. Co więcej, Inter Cars SA jest wyłącznym importerem doskonałych włoskich motocykli Ducati oraz skuterów Piaggio i Vespa. W 2018 roku do portfolio dołączyły marki: Aprilia, Moto Guzzi, Mondial i SYM. Po okresie pełnym sukcesów, firma zapowiada, że rok 2018 to przełomowy czas dla organizacji, która decyduje się na rozwój rynku detalicznego w segmencie motocyklowym.
- Chęć zmiany i potrzeba dalszego rozwoju wynika z dotychczasowego sukcesu Inter Motors, na który pracowaliśmy 10 lat. Obecnie mamy sieć 39 sklepów w Polsce, a kolejne 4 otwarte zostaną jeszcze w tym roku – mówi Rafał Kwiatkowski, Dyrektor Zarządzający Segmentem Motocyklowym w Inter Cars SA - I’M Inter Motors to marka lifestyle’owa, przyjazna motocyklistom. Pod nowym szyldem chcemy zakomunikować jeszcze bogatszy asortyment odzieży, akcesoriów i części motocyklowych, a także wysoką jakość obsługi Klientów. Rozwijamy się w sektorze handlu internetowego poprzez tworzenie platformy zarówno sprzedażowej, jak i kontentowej. Znajdą się tam nie tylko produkty, które zakupić można było w naszym sklepie wcześniej, ale i porady dla wielbicieli motocykli – dodaje. Co istotne, nie zapominamy o klientach hurtowych, których chcemy wspierać w formie rozwoju platformy B2B2C – zapewnia Rafał Kwiatkowski.
Nowy kierunek zmian
Marka I’M Inter Motors dedykowana będzie w całości klientom detalicznym. Jej działalność w dalszym ciągu będzie opierać się na sprzedaży ubrań i akcesoriów motoryzacyjnych oraz części zamiennych. To pierwsza w Polsce i największa zarazem sieć sklepów motocyklowych, która jest importerem i dystrybutorem czołowych marek odzieży i akcesoriów m.in. Alpinestars, SHARK, Nolan, IXON. Oprócz tego systematycznie rozwija marki własne jak Adrenaline oraz Ispido, których produkty są projektowane w Polsce przez profesjonalny zespół projektantów.
Sklepy z nowymi logotypami odwiedzić można było już od początku 2018 roku, a stopniowo i kolejne będą ulegać przekształceniu. To, czym z daleka wyróżniać się będą poddane rebrandingowi sklepy I’M Inter Motors, to przede wszystkim kask umieszczony w apostrofie nazwy. Ma on nawiązywać do dbałości firmy o bezpieczeństwo i wyraźnie wskazywać polskich motocyklistów jako świadomą grupę, dzielącą się z innymi swoją pasją. Marka planuje również rozwój największych sklepów typu megastore, czego przykładem jest sklep w Katowicach o powierzchni 800 m kw.
- Będziemy stawiać na szkolenia z zakresu doskonalenia nauki jazdy, naukę udzielania pierwszej pomocy, a także propagowanie „kultury motocyklowej” wśród młodych ludzi. Te działania mają sprawić, że sklepy sieci I’M Inter Motors nie będą tylko miejscem zakupu, a destynacją dla motocyklistów – miejscem ich spotkań i spędzania wspólnego czasu – mówi Rafał Kwiatkowski.
Wkrótce nowa strona imready.eu.