I'M Inter Motors - wszystko dla motocyklistów
Sklepy z odmienioną identyfikacją wizualną, nowa platforma e-commerce, ale przede wszystkim działania mające na celu propagowanie kultury motocyklowej oraz budowanie wizerunku motocyklistów jako świadomej grupy ludzi dzielących się swoją pasją - to zmiany, które są wynikiem przekształcenia Inter Motors w I’M Inter Motors. Nowa marka, należąca do firmy Inter Cars SA to kompleksowa oferta dla wielbicieli motocykli.
- I’M Inter Motors to marka lifestyle’owa, przyjazna motocyklistom. Pod nowym szyldem chcemy zakomunikować jeszcze bogatszy asortyment odzieży, akcesoriów i części motocyklowych, a także wysoką jakość obsługi Klientów. Rozwijamy się w sektorze e- commerce poprzez stworzenie platformy, która będzie pełnić nie tylko funkcję sprzedażową, ale także kontentową. Znajdą się tam nie tylko produkty, które zakupić można było w naszym sklepie już wcześniej, ale i porady dla wielbicieli jednośladów. Oprócz tego będziemy stawiać na warsztaty, szkolenia z zakresu doskonalenia nauki jazdy, naukę udzielania pierwszej pomocy, a także propagowanie "kultury motocyklowej" wśród młodych ludzi, w czym pomaga nam rozwój sektora pojazdów 125 ccm, które są coraz bardziej popularne wśród naszej społeczności. Wszystkie te działania mają sprawić, że sklepy sieci I’M Inter Motors nie będą tylko miejscem zakupu, a destynacją dla motocyklistów - miejscem ich spotkań i spędzania wspólnego czasu - mówi Rafał Kwiatkowski, Dyrektor Zarządzający Segmentem Motocyklowym w Inter Cars SA.
Sklepy z nowymi logotypami odwiedzić można było już od początku 2018 roku, a stopniowo i kolejne będą ulegać przekształceniu. To, czym z daleka wyróżniać się będą poddane rebrandingowi sklepy I’M Inter Motors to kask umieszczony w apostrofie nazwy. Ma on nawiązywać do dbałości firmy o bezpieczeństwo i pozycjonować motocyklistów jako świadomą grupę dzielącą się z innymi swoją pasją. Co ciekawe, różne typy kasków będą reprezentowały poszczególne kategorie produktowe. To oznacza, że innym rodzajem kasku (apostrofem) oznaczone będą produkty RACING, a innym CRUISER czy OFF-ROAD.
Rynek motocyklowy w Polsce z roku na rok rośnie w siłę, głównie za sprawą rozwoju sektora pojazdów 125 ccm, które nie wymagają posiadania prawa jazdy kategorii A. Według Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego mają one 74-procentowy udział w rynku i z roku na rok przybywa ich na polskich drogach.
Dobry kierunek zmian
Inter Cars SA od lat charakteryzuje się unikatową działalnością w dystrybucji w sektorze B2B, szczególnie w 3 segmentach: dystrybucji części motocyklowych i opon, ubrań i akcesoriów motocyklowych, imporcie światowych marek motocykli i skuterów: Ducati, Piaggio Vespa. W 2018 roku do portfolio dołączyły: Moto Guzzi, Aprilia, SYM i Mondial.
Marka I’M Inter Motors dedykowana będzie w całości klientom detalicznym (B2C). Jej działalność opiera się na sprzedaży ubrań i akcesoriów motoryzacyjnych oraz części zamiennych. Jest to pierwsza w Polsce i największa zarazem sieć sklepów motocyklowych, jest importerem i dystrybutorem czołowych marek odzieży i akcesoriów m.in. Alpinestars, SHARK, Nolan, IXON. Oprócz tego systematycznie rozwija marki własne jak Adrenaline oraz Ispido, których produkty są projektowane w Polsce przez profesjonalny zespół projektantów.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze