I'M Inter Motors. Tam, gdzie spotykają się motocykliści
I'M Inter Motors to nowa odsłona dobrze znanej motocyklistom marki Inter Motors. Nowy logotyp i wystrój sklepów to nie wszystko. I'M Inter Motors to także całkiem nowa, tworzona przez motocyklistów strona internetowa: imready.eu, na której znalazło się wiele ciekawych treści i pełna oferta I'M Inter Motors.
Pomysł na zmianę wizerunku marki, czyli rebranding, pojawił się, kiedy Inter Motors stał się czymś więcej niż tylko siecią sklepów. Społeczność motocyklistów potrzebowała miejsca, w którym spotkają innych pasjonatów, fachowców, gdzie zawsze będą mogli liczyć na dobrą radę i gdzie bez problemu kupią to, czego potrzebują.
I’M Inter Motors to marka przyjazna motocyklistom, niezależnie od sposobu, w jaki realizują swoją pasję. Na dowód tego logotyp I'M Inter Motors otrzymał apostrof w kształcie kasku, który zmienia się w zależności od tego czy dotyczy oferty Racing, Cruiser czy Off-road.
Wyłącznie pozytywne reakcje
Nowy brand, to także poważne zmiany w sklepach I'M Inter Motors. W przestronnych wnętrzach motocykliści znajdą jeszcze bogatszy asortyment odzieży, akcesoriów i części motocyklowych, a przede wszystkim profesjonalnych sprzedawców, którzy fachowo doradzą w każdej sprawie.
Rozmawiamy z Markiem Cichoniem, kierownikiem sklepu I'M Inter Motors w Katowicach, który jako pierwszy został otwarty w nowym formacie. – Nowa koncepcja organizacji sklepów sprawdza się znakomicie. Reakcje klientów są wyłącznie pozytywne, mimo ogromnej powierzchni czują się oni tutaj jak u siebie. Asortyment jest czytelnie podzielony na strefy, nie ma możliwości, by coś przeoczyć, czegoś nie znaleźć.
Pytamy jak salon odbierany jest w środowisku śląskich motocyklistów. – Skrupulatnie śledzimy wszystkie informacje na temat naszego sklepu, które pojawiają się w internecie. Chcemy wiedzieć, czy nasza praca odpowiada oczekiwaniom klientów. Opinie są wręcz entuzjastyczne – motocykliści polecają sobie nasz salon, wskazując, że można w nim znaleźć dosłownie wszystko – twierdzi Marek.
– W obecnej formie sklep funkcjonuje od połowy października. Na podstawie doświadczeń zachęcam motocyklistów z innych stron Polski, by szukali sklepów z szyldem I'M Inter Motors. Warto na własnej skórze przekonać się, że nasze sklepy to coś nowego, świeże spojrzenie na potrzeby motocyklistów – zachęca Marek.
O opinie zapytaliśy też kilku śląskich motocyklistów. – Jest super, bardzo podoba mi się to, że mogę liczyć na fachową poradę kobiety, nie każdy facet dokładnie rozumie nasze problemy z doborem odzieży – twierdzi Ola, motocyklistka z Rybnika. Karol z Katowic zwraca uwagę na jeszcze inny fakt: – To chyba jedyne miejsce, gdzie można wybierać w tak ogromnej ilości towaru. Jest mnóstwo rozmiarów i modeli odzieży, bardzo dużo akcesoriów, a nawet części zamienne i opony. To, co najbardziej mi się jednak podoba, to fachowość. Od razu widać, że sprzedawcy to nie są przypadkowi ludzie, ale motocykliści z krwi i kości.
Pytamy kierownika Marka o plany. – Mam już świetną ekipę i wzorowy sklep, czas na serwis. To dla nas najważniejsza sprawa na najbliższe miesiące, na tym chcemy się skupić.
Szkolenia, warsztaty
Zmiany znacznie wykraczają jednak poza sprzedaż. I'M Inter Motors, jako marka tworzona przez motocyklistów, chce brać udział we wszystkim, co ważne dla użytkowników jednośladów. Nowa strona internetowa, oprócz funkcji sprzedażowej, dostarczy także informacji na temat bezpiecznej jazdy, przygotowania do podróży czy obsługi jednośladów. W ramach dodatkowej działalności I’M Inter Motors, motocykliści będą̨ mieli możliwość́ skorzystania z warsztatów i szkoleń́ z techniki jazdy i pierwszej pomocy.Słowem – wszystkiego, co niezbędne do czerpania przyjemności z bezpiecznej jazdy motocyklem.
Szczególną uwagę I'M Inter Motors chce zwrócić na propagowanie odpowiedzialnej jazdy – nie tylko wśród młodych ludzi, którzy coraz częściej siadają na motocykle, ale także wśród kierowców samochodów, którzy decydują się przesiąść na jednoślady o pojemności 125 cm3. Wszystkie te działania mają sprawić, że sklepy sieci I’M Inter Motors nie będą tylko miejscem zakupu odzieży i akcesoriów, ale miejscem spotkań motocyklistów.
Jest nas coraz więcej
Z roku na rok motocyklistów na polskich drogach przybywa. W dużej mierze jest to wynikiem obowiązywania ustawy dopuszczającej posiadaczy prawa jazdy kategorii B do kierowania jednośladami o pojemności do 125 cm3. Według Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego mają one 74-procentowy udział w rynku.
Ale szybko rośnie także grupa posiadaczy prawa jazdy kategorii A. Wraz ze wzrostem liczby motocyklistów, rosną ich wymagania wobec odzieży, kasków i akcesoriów. Motocykliści chcą czuć się bezpieczniej, jeździć lepiej i doskonalić własne umiejętności. W nowych salonach I'M Inter Motors znajdą oni odzież i kaski marek Alpinestars, Ixon, Nolan, Shark, Adrenaline i Ispido, a także szeroki wybór akcesoriów motocyklowych – chemii, części zamiennych oraz opon.
Więcej na stronie www.imready.eu