Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 44
Pokaż wszystkie komentarzeI tak ZZR 1100 rządzi. od niego się wszystko zaczęło. "na początku był chaos i wtedy pojawił się ZZR 1100"
Odpowiedzzgadzam się z każdym z was wszystko zaczeło sie od ZZR 1100 to właśnie flagowy motocykl w którym licznik jest odpowiednio wyskalowany i do tego choć słabszy od ZZR1400 to wskazówka pokazuje te ponad 300 km/h tak poza tym to mojego brata kolegi znajomy kupił sobie GSX1300 i za bardzo sie nie pocieszył bo w jednym z cylindrów to sobie korbowód w bloku silnika zrobił taka dziure że wyszedł sobie podczas takiej sobie jazdy tu trzeba by troche co było przyczyną ,słyszałem juz wiele tego pokroju wiadomości że w Hajabuzach korbowody lubia się urywać,z technicznego punktu rozumiem zmęczenie materiału,lecz w takim sprzęcie to porażka.
Odpowiedzzastanów się co napisałeś.mojego brata kolegi znajomy kupił sobie GSX1300 .może pomyliło ci się z kawasaki zx12?trzeba być korkowcem żeby takie rzeczy wypisywać
Odpowiedzmasz słuszną rację zzr1100 rządzi i będzie bo to jest moto wszechczasów ja to mówię znawca tych motocykli
Odpowiedz