Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeI oczywiście masz rację, z tym, że częściowo a częściowo dlatego, że wtedy też każdy marzył o moto które pozwoliło by jeździć a nie pchać... Zawsze jest jakiś wybór, szkoda że tylko dla tego kogo stać. Jeśli ktoś (a takich jest wielu) nie stać na Japończyka, to lepiej wybrać rower czy jednak liczyć się z tym że trzeba częściej smarować i naciągać łańcuch w "chińczyku" ? Już nie wspominając że w czasach gdy za najtańszy motor trzeba było dać tyle co teraz za super auto, które też się psuje nawet nowe, to nie ważne kto wtedy rządził, kupujący miał chyba większe prawo za wydany majątek dostać coś dużo lepszego ? Każdy wie że obecnie są inne czasy, nawet w sklepie można się potargować, narzekać na spaloną żarówkę czy brak wyświetlacza zapiętego biegu, mnie jednak pisząc poprzednim razem chodziło o to by zwrócić uwagę na to jak mają się "wady"współczesnych tanich choćby pseudo - naszych Junaków do dawnej WSKi, czy MZ, na którą patrzono jak teraz na Japończyka, które więcej stały w warsztatach niż jeździły a ile kosztowały, nie będę się powtarzał. Więc i teraz możemy ponarzekać ale pamiętając że tanie nigdy nie dorówna drogiemu a jeśli o tym wiem, przynajmniej ja narzekał nie będę.... bogdan
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza