Hyosung Exiv 250 w naszej redakcji
Ten motocykl jest jedną z ciekawszych nowości sezonu 2014 na naszym rynku. Nie dla tego, że cechuje go wyjątkowa moc, lub dlatego że kryje w sobie jakieś przełomowe technologie. To po prostu nowoczesny motocykl klasy 250, który może sporo pozmieniać w swojej klasie. Dlaczego? Ponieważ za niecałe 13 tysięcy złotych otrzymujecie maszynę z nowoczesnym, wtryskowym silnikiem, porządnym zawieszeniem i skutecznymi hamulcami. Co więcej, pomimo koreańskiego rodowodu, Exiv 250 wygląda na wskroś europejsko.
Jak to działa i jak to jeździ? Już w najbliższym tygodniu zaprezentujemy Wam obszerny raport z jazd tą maszyną. Wszystkie pytania prosimy kierować bezpośrednio do redakcji, lub zadawać je w komentarzach poniżej.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeSpalanie musi być :D Do tego wygoda i jakość materiałów oraz dokładny opis gwarancji :) I jaka cena będzie na wyprzedaż rocznika :v
OdpowiedzJest bardzo mało motocykli które mi się nie podobają, z motocyklami prawie jak z kobietami, nie ma brzydkich. No ale to jest paskudne jak cholera. Ktoś musiał się bardzo mocno nabiedzić, żeby ...
OdpowiedzNa żywo wygląda o wiele lepiej.
OdpowiedzProszę zwrócić uwagę na pozycję za kierownicą, zakres użytecznych obrotów silnika, poziom wibracji i jakość wykonania, spalanie i czy jazda z pasażerem jest możliwie racjonalna, a także oświetlenie...
OdpowiedzA także czy jakość montażu i trzymanie się całej konstrukcji zwiastuje, że motocykl wytrzyma trudy codziennych dojazdów przez lata. Czy jest względny komfort na dziurawych drogach.
OdpowiedzOglądając go w Poznaniu na targach i mt-07, wydaje mi się, że wykonaniem nie ustępuje, a patrząc na przełączniki, czy spawy na ramie wręcz przewyższa wykonanie emteka. Pozycja przy moich 191 cm była na tyle dobra, że siedziało mi się na nim bardzo wygodnie. To że wyglądałem jak na trochę większym psie to inna historia. Patrząc jakie światła miały te z którymi miałem styczność śmiem stwierdzić, że nie będzie miał braków w tej materii.
Odpowiedz