Husqvarny 701 Enduro i 701 Supermoto w naszych rêkach!
Szwedzka marka zapowiadała mocniejsze otwarcie na motocyklistów jeżdżących po ulicy i oto mamy przed sobą pierwsze tego efekty. Już jutro zagonimy do roboty nowe Husqvarny 701 Enduro i 701 Supermoto. To maszyny oparte na tej samej platformie, wykorzysującej sprawdzony rajdowy silnik konstrukcji KTMa. Oba motocykle, choć kryją w sobie rasowe sportowe geny, przystosowane zostały do codziennej eksploatacji i to ulica ma być ich żywiołem.
Mieszkasz z dala od miejskiego zgiełku? Lubisz czasem zjechać z asfaltu i poczuć wolność jazdy terenowymi szlakami? 701 Enduro wydaje się być idealne do takich zastosowań. Duże solidne enduro z jednej strony wymaga opieki serwisowej w zakresie nie większym, niż normalny szosowy motocykl, z drugiej strony daje o wiele większe możliwości zapuszczania się tam, gdzie inny sprzęt nie da sobie rady.
701 Supermoto na pierwszy rzut oka wydaje się być bardzo podobne koncepcyjnie do KTMa 690 SMC. To z kolei oznacza, że mówimy tutaj o mocno rozrywkowym motocyklu, który idealnie sprawdzi się w mieście i na lokalnym torze kartingowym, ale który także będzie w stanie pozbawić swojego kierowcę prawa jazdy przy pierwszej kontroli drogowej.
Jesteśmy szalenie ciekawi jak obie 701-ki poradzą sobie w normalnym użytkowaniu na drodze, choć nie mniej ważne będzie również to, ile zostało w nich z wyczynowego dziedzictwa marki. Będziemy mogli się o tym przekonać na torze kartingowym oraz na wspaniałych szlakach enduro południowej Portugalii. Pytanie na ile te sprzęty różnią się od KTMów 690 SMC R i 690 Enduro R. Pytania? Zapraszamy do wrzucania ich do komentarzy pod publikacjami lub do kierowania ich bezpośrednio na adres redakcji.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeCzy te maszyny ró¿ni± siê czymkolwiek od pomarañczowych odpowiedników?
OdpowiedzCzy wersja Enduro nadawa³aby siê do dalekiej turystyki OFFroadowej (dojazd na ko³ac +latanie na miejscu - kierunki w stylu Ukraina, Rumunia, Gruzja) ?
Odpowiedz