Większa siostra SM 450R, praktycznie na pierwszy rzut oka nie różni się niczym, oprócz naklejki opisującej model. Wyposażona dokładnie w te same elementy i akcesoria, co SM 450R. Różnica polega jedynie na skoku tłoka, który w przypadku 510. jest większy o 7.04mm. Poza tą zmianą oba motocykle zbudowane są na tej samej ramie, dzięki czemu różnica tkwi jedynie w mocy. Oba motocykle zadziwiają swoja poręcznością i łatwością prowadzenia. Niestety oba modele nie zostały wyposażone w sprzęgło anty-hoppingowe, zapobiegające przed zablokowaniem się tylnego koła przy szybkiej redukcji. Mimo to krótkie przełożenia, dobre , w pełni regulowane zawieszenie i świetne hamulce sprawiają, że zarówno mniejsza SM 450R jak i SM 510R nadają się zarówno do jazdy po torze, a dzięki homologacji mogą być w pełni wykorzystywane również na drogach publicznych podczas codziennego użytku.
Dane podstawowe:
- silnik - czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder, zasilany wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą
- pojemność - 501cc
- rozruch - elektryczny
- skrzynia biegów - 6 stopniowa
- masa - 118kg
Wymiary:
- hamulce (przód/tył) - tarczowe/tarczowe
- średnica tarczy (przód/tył) - 320mm/240mm
- rozmiar opon (przód/tył) - 120/70-17"/ 150/60-17"
- wysokość siedziska - 920mm
- prześwit - 245mm
- rozstaw osi - 1445mm
- pojemność zbiornika - 7.2l
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze