Husqvarna Nuda 900R po tuningu LSL
Husqvarna Nuda 900R wzbudziła sporo kontrowersji. Generalnie jednak zaskarbiła sobie wiele pochlebnych opinii za rozrywkowy silnik, dobre zawieszenia i wyjątkową oszczędność przedniej opony.
Był jednak problem. Wyglądała zbyt poważnie, zbyt techno. To się jednak zmienia, kiedy do pracy biorą się ludzie z LSL. Właśnie oni odpowiedzialni są za najnowszy projekt Nudy 900R i trzeba przyznać, że trafili w samo sedno. LSL nie bawiło się w tuningowanie silnika, bo nie było takiej potrzeby. Zmieniono natomiast w zasadzie cały design motocykla, w tym zbiornik paliwa, siedzenie i zadupek. Najseksowniejszą modyfikacją są szprychowe koła, które oprócz wyglądania absolutnie cudownie pozwoliły zaoszczędzić 3,6 kilograma. Trochę pogrzebano także w zawieszeniu, np. w przednim widelcu, który jest tutaj o 60mm krótszy. Do tego dochodzi mnóstwo high endowych akcesoriów LSL, które wraz z całym zamysłem i wykonaniem tworzą prawdziwie wspaniały projekt.
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeZdecydowanie bardziej podoba mi siê oryginalny wygl±d ni¿ to co¶. Jest ni z **** ni z pietruszki...
OdpowiedzKo³a mi siê podobaj±, chêtnie wsadzi³bym je do xjr-y
Odpowiedz