Husqvarna Nuda 900 - bez R, bez dodatków
Okazuje się, że Nuda 900R istnieje też w mniej dopasionej odmianie!
Pamiętacie nasz ulubiony motocykl z kategorii funbike ostatnich czasów? Okazuje się, że Nuda 900R istnieje też w mniej dopasionej odmianie! Motocykl, którego kampania reklamowa w zasadzie wciąż trwa, a który został zaprezentowany prasie pierwszego lipca, był w zasadzie bardziej sportową wersją podstawowej Nudy 900. Miał w logo bajerackie R oraz dodatki takie, jak zawieszenie Ohlins z tyłu, hamulce Brembo typu monoblock z systemem ABS oraz karbonowy tłumik. Na stronie dedykowanej temu modelowi ukazały się zdjęcia nowej, podstawowej wersji „bez R”.
Nuda 900 jest czarna z białymi elementami, a głowica wciąż jest czerwona, co może wskazywać na brak zmian silnikowych. Niestety poza cichą premierą zdjęć, producent nie ujawnił żadnych szczegółów. To, co możemy zobaczyć na fotkach, to tylne zawieszenie Sachs, hamulce bez podpisu Brembo i zwykły, stalowy wydech. Z przedniego koła zniknęła też tarcza czytnika ABSu, a przednie zawieszenie straciło możliwość regulacji. Wniosek wyciągnąć łatwo – Nuda 900 będzie prostsza i na pewno tańsza, co dobrze wróży. Wydech i tak najczęściej jest zmieniany na akcesoryjny, a efektywność pozostałych podzespołów powinna spokojnie wystarczyć do codziennego, a nawet torowego użytkowania. Poza tym, możemy zobaczyć Huskę już pełnym uzbrojeniu, wliczając kierunkowskazy, lusterka, podnóżki pasażera czy mocowanie tablicy. Zdjęcia ukazały się dość niedawno na oficjalnej stronie Nudy 900, a w tym momencie już z niej zniknęły. Może nastąpią jeszcze jakieś zmiany? Czekamy na oficjalne informacje oraz cenę salonową – jak myślicie, ile może kosztować Nuda 900?
|
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeCzy Nuda lub Nuda R wysz³a ju¿ na rynek (jest dostêpna w salonach)? Czy ja co¶ przegapi³em? Czy "wypuszczona na rynek" oznacza tu pe³ne pokazanie przysz³ym u¿ytkownikom?
Odpowiedz