Horex VR6 - nowe szczegó³y techniczne
Niemiecka maszyna zag³ady, Horex VR6 powoli szykuje siê do debiutu na rynku. W zwi±zku z tym producent ujawnia nowe szczegó³y techniczne. Jako pierwsza zostanie zaprezentowana wersja bez kompresora, o mocy 161 KM przy 9000 obr/min i momencie obrotowym 136 Nm, z którego wiêkszo¶æ dostêpna bêdzie od 3000 obr/min. Wedle niemieckich „zielonych ustaleñ” motocykl bêdzie zablokowany do 250 km/h. Nie to jednak jest najciekawsze. Horex bêdzie mia³ automatyczny system smarowania ³añcucha, ale nie bêdzie to zwyk³y smar, to by³oby zbyt banalne. Na ³añcuch bêdzie stale nak³adana cienka warstwa smaru grafitowego, co jest rozwi±zaniem bardziej efektywnym i czystszym. Dlaczego nie zastosowano wa³u napêdowego, nikt nie wie, a wszyscy boj± siê zapytaæ, aby nie zostaæ rozstrzelanym.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeNawet fajny ;D
OdpowiedzWszystko spoko, ale tylny b³otnik, to ma jak w SHLce... Szkoda. Taki stylistyczny zgrzyt.
OdpowiedzWidac odrazu ¿e marka nale¿y do Mercedesa. Wielki napakowany klasyczny motocykl dla straszego pana z du¿ym portfelem. Mimo wszystko wygl±da inponuj±co... Mo¿e BMW te¿ poszerzy oferte swoich ...
OdpowiedzFajna drynda! Na pewno wola³bym to zamiast VMaxa
Odpowiedzme like it!
Odpowiedzme like it!
Odpowiedzno i co sie **** pode mnie podszywa, co?
Odpowiedz