Custom cruisery z mnóstwem chromowanych elementów, nisko położoną wygodną kanapą oraz daleko wysuniętym przednim kołem nadal stanowią ważny segment nie tylko na rynku amerykańskim, ale także europejskim, nie pomijając w tym również Polski. Honda VT 750 z pewnością należy do jednych z najpopularniejszych motocykli w tej klasie. Za co została tak ukochana? Przede wszystkim „Shadowka" oferuje wysoki komfort podróżowania i łatwość prowadzenia za rozsądną i akceptowalną cenę. Dzięki pojemności 750cm3 nie brakuje jej mocy, a przy tym jest tańsza w utrzymaniu od innych cruiserów, których rozmiar silników rzadko bywa trzycyfrowy. Po ostatnich zmianach, które miały miejsce w 2004 roku, inżynierowie z Hondy postanowili przypomnieć o istnieniu Hondy VT 750. W rezultacie model na rok 2007 otrzymał:
• nowy system wtrysku paliwa PGM-FI
• nowe, większe koło przednie zamontowane na tradycyjnej szprychowej obręczy
• podwójne, klasyczne wyprowadzenie tłumików
• krótszy i skierowany lekko ku górze błotnik tylny
• nowe położenie kierownicy
• niskie i wygodne jednoczęściowe siedzenie typu 'Gunfighter'
Zmiany te zaowocowały bardziej agresywną sylwetką motocykla oraz wygodniejszą pozycją kierowcy pozwalającą mu jeszcze lepiej kontrolować pojazd. Osobom, które zasiądą za sterami nowego VT 750, fabryka gwarantuje poczucie radości i uniesienia, co symbolizuje przydomek „Spirit".
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze