Honda VFR 400 NC24 model 1987 dane techniczne
Opinie użytkowników 1
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4 |
Skrzynia biegów | 1 |
Układ jezdny | 4 |
Układ hamulcowy | 4 |
Elektronika | 3 |
Podatność na drobne usterki | 2 |
Podatność na poważne usterki | 1 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4 |
Ergonomia | 4 |
Ekonomiczność | 3 |
Koszty utrzymania | 3 |
Stosunek jakość/cena | 5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 5.5 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 5 |
Na miasto | 3 |
W teren | 1 |
Do turystyki | 4 |
Na tor | 5 |
Do lansu | 5 |
Do wygłupów | 5 |
Informacje ogólne
Model
Honda VFR 400 NC24
Rok
1987
Kategoria
Sporowo turystyczny
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
399 ccm
Typ silnika
V4
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
59.00 KM (43.1 kW)) przy 12800 RPM
Maksymalny moment obrotowy
39.00 Nm (4.0 kgf-m or 28.8 ft.lbs) przy 10000 RPM
Max RPM
15000
Stopień sprężania
11.3:1
Średnica cylindra x skok tłoka
55.0 x 32.0 mm
Zasilanie
Gaźnik
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
Zapłon
Tranzystorowy
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
165 kg
Waga motocykla gotowego do jazdy
193.0 kg (425.5 pounds)
Wysokość siodła
785 mm
Rozstaw osi
1,345 mm
Podwozie
Typ ramy
Aluminiowa
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Opona przednia
100/90-H16
Opona tylna
130/70-H18
Hamulec przedni
Dwutarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
296 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
220 mm
Układ wydechowy
Brak danych
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
210.0 km/h (130.5 mph)
1/4 mili (400m)
13.05 sek.
Stosunek mocy do masy
0.3576 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
16.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze