Honda Monkey jako fun bike?
Zmodernizowana Honda Monkey prezentuje siê fenomenalnie, a silnik produkuje 20 koni mechanicznych
Honda Monkey. Na pewno znacie ten ma³y sprzêcik. Pierwszy model Z50M trafi³ do sprzeda¿y w marcu 1964 roku, a wywodzi siê z zabawki produkcji Hondy, na której je¼dzi³y japoñskie dzieci w weso³ych miasteczkach. Produkcja serii Z zakoñczy³a siê w 1998 roku.
Francuz, Hadrien Le Flanchec postanowi³ zabraæ jedn± z Ma³pek do swojego mieszkania w Pary¿u na pi±tym piêtrze i tam zrobiæ z niej ma³ego fun-bike'a. Seryjny, raczej s³aby silnik 50 ccm dosta³ zestaw tuningowy Takegawa Superhead+R. W efekcie jednostka ma 124 ccm, a zosta³a po³±czona z 5-biegow± skrzyni± z mokrym sprzêg³em. Ga¼nik to Keihin CR26 zapo¿yczony z Hond CB350 lub CB400. Uk³ad wydechowy zosta³ wyprodukowany na zamówienie w Japonii.
Poza tym, Monkey dosta³a czê¶ci z górnej pó³ki. Rama to aluminiowy produkt Kitaco, za wytracanie prêdko¶ci odpowiadaj± firmy Beringer i Brembo, a tylny wahacz to produkt G-Craft Alpha. Zbiornik paliwa to oryginalna czê¶æ Hondy z logotypami zapo¿yczonymi z CB750.
Po o¶miu miesi±cach pracy, zmodernizowana Honda Monkey prezentuje siê fenomenalnie, a silnik produkuje 20 koni mechanicznych. Mo¿e to nie du¿o, ale czy wspomnieli¶my, ¿e Ma³pka wa¿y zaledwie 75 kilogramów?
¼ród³o: bikeexif.com
|
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzePiêkna maszynka, lecz nie jest to honda monkey, lecz Gorilla (ró¿ni siê wiêkszym zbiornikiem). Je¶li chodzi o silnik to jest naprawdê z wy¿szej pó³ki, ale cena takiego silnika to ponad 10tys. z³ ...
Odpowiedz