Honda Integra - wy¿szy poziom maxi skutera
Integracja skutera i motocykla wed³ug Hondy.
Honda zaprezentowa³a w³a¶nie owiany dotychczas spor± tajemnic± skuter Integra. Choæ nie do koñca wiadomo, czy mo¿na u¿yæ s³owa „skuter”. Sprzêt napêdzany bêdzie dwucylindrowym silnikiem rzêdowym oferowanym w dwóch wersjach: o mocy 50 KM i 62 Nm oraz o mocy 47 KM i 60 Nm na potrzebny Europejskiego prawa jazdy kategorii A2. Najwa¿niejszym aspektem technicznym jest zastosowanie podwójnego sprzêg³a drugiej generacji, podobnego do tego z VFR1200F. Tutaj tak¿e kierowca bêdzie móg³ je¼dziæ na pe³nym automacie w trybie sportowym lub normalnym oraz zmieniaj±c prze³o¿enia manualnie za pomoc± przycisków na kierownicy. Kolejn± ciekawostk± jest wa³ korbowy z czopami przestawionymi o 270 stopni, co jak twierdzi producent i ja mu wierzê ma pozytywnie wp³yn±æ na satysfakcjê kierowcy. Do tego wszystkiego dochodzi system C-ABS i nieca³e 30 km na jednym litrze paliwa. Sylwetkê najnowszego wynalazku Hondy przybli¿ymy wam znacznie obszerniej w ci±gu najbli¿szych dni.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzePó³ Goldwing - pó³ marketowy badziew na podwoziu skutera, z automatyczn± skrzyni± i moc± napêdu CD, no k***a brawo.
OdpowiedzBardzo fajny pomys³. Motocyklowe podwozie zapewni nie spotykane do tej pory w skuterach prowadzenia i komfort. Mocy powinno wystarczyæ tym bardziej zwa¿aj±c na fakt, ¿e skrzynia DCT ma zupe³nie ...
Odpowiedzpomys³ fajny. pewnie je¼dziæ bêdzie wzorowo. tylko dlaczego jest taki KOSZMARNIE brzydki?
OdpowiedzNo ok, mo¿e parê koni wiêcej by siê przyda³o, ale nie przesadzajmy. Nawet z automatyczn± skrzyni± 50KM to 6-7s do setki, do miasta a¿ nadto.
OdpowiedzJestem trochê rozczarowany. Kiedy dowiedzia³em siê ¿e ten nowy silnik honda bêdzie montowaæ w innych modelach to stwierdzi³em ¿e ten silnik wsadz± do modelu Deauville który móg³by byæ ...
OdpowiedzHmmm, az nie wiem co powiedzieæ. koncepcja nieg³upia, ciekawe jak to dzia³a w praktyce
Odpowiedz