Honda Crosstourer DCT model 2014 dane techniczne
Opinie użytkowników 2
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 4 |
Układ jezdny | 5 |
Układ hamulcowy | 4 |
Elektronika | 4.5 |
Podatność na drobne usterki | 5 |
Podatność na poważne usterki | 5 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 5 |
Ergonomia | 4.5 |
Ekonomiczność | 3 |
Koszty utrzymania | 3.5 |
Stosunek jakość/cena | 4.5 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 6.5 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4.5 |
Na miasto | 3.5 |
W teren | 3 |
Do turystyki | 5 |
Na tor | 2 |
Do lansu | 1.5 |
Do wygłupów | 4.5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1237
Typ silnika
4-cylindrowy, widlasty (V4 76°), 16-zaworowy, UNICAM
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
129 KM przy 7750 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy
126 Nm przy 6500 obr/min
Średnica cylindra x skok tłoka
81 x 60 mm
Zasilanie
Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
System chłodzenia
Chłodzenie cieczą
Stopień sprężania
12:1
Wymiary i wagi
Waga na sucho
258 kg
Wysokość całkowita
1335 mm
Długość całkowita
2285 mm
Szerokość całkowita
915 mm
Rozstaw osi
1595 mm
Wysokość siodła
850 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
275 kg (P: 132 kg; T: 143 kg)
Prześwit
180 mm
Podwozie
Zawieszenie przód
43 mm odwrócony widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego i siły odbicia
Zawieszenie tył
Jednoramienny wahacz aluminiowy, Pro-Link, amortyzator gazowy z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego z ręcznym pokrętłem, regulacja siły odbicia
Kąt główki ramy
28°
Wyprzedzenie
107 mm
Inne dane
Zużycie paliwa na 100km
6,1 l
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze