Honda CRF450R 2013 ujrza³a ¶wiat³o dzienne
Honda odświeżyła swoją flagową crossówkę.
CRF450R w wydaniu na rok 2013 ma stawić czoło coraz śmielej poczynającej sobie japońskiej oraz europejskiej konkurencji, szczególnie na terenie Stanów Zjednoczonych.
Lista zmian jest dosyć długa i obejmuje kilka kluczowych obszarów decydujących o zachowaniu motocykla na torze. Te najważniejsze zmiany to:
- nowa aluminiowa rama i wahacz
- nowa lżejsza rama pomocnicza i airbox
- nowy widelec KYB PSF® (Pneumatic Spring Fork)
- nowy amortyzator Kayaba z nowymi ustawieniami
- nowy, lżejszy i krótszy układ wydechowy z dwoma tłumikami
- nowe plastiki
- nowe mocowania podnóżków
- nowe osłony tarcz hamulcowych
- nowa przednia opona
- zwiększony zbiornik paliwa z 5,7l do 6,3l
- poprawiony silnik z technologią Unicam
- nowy tłok podnoszący sprężanie z 12:1 do 12,5:1
- nowe dysze natryskujące olej na spód tłoka
- przeprojektowana głowica ze zmienionymi fazami rozrządu z powiększonymi zaworami wydechowymi z 30mm do 31mm.
- nowe sprzęgło
- nowe chłodnice, mocowane niżej
- poprawiony i przeprogramowany układ wtryskowy i zapłonowy
|
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzejo , maderfaker , wygl±da miód!!!
Odpowiedz