Honda CBR1000RR 2012 - pierwsze wrażenia
Mamy już za sobą jazdy nowym Fireblade’em. O ile trudno mówić w jego przypadku o wprowadzeniu przełomowych zmian, to możemy was uspokoić. To ciągle bardzo konkurencyjny i piekielnie szybki motocykli, który dzięki ostatniemu upgrade’owi zyskał również na wyglądzie i funkcjonalności.
Połączenie toru wyścigowego i motocrossowego, jakim w gruncie rzeczy jest autodrom w Portimao uwypukla zalety CBR1000RR i jest plastyczną ilustracją filozofii inżynierów Hondy, że najważniejsza jest kontrola nad motocyklem, a nie moc silnika. To właśnie dlatego główne zmiany dotknęły podwozia i już teraz możemy wam zdradzić, że jest ono lepsze, łatwiejsze w strojeniu i precyzyjniejsze w pracy. Na desce rozdzielczej znalazł się także długo wyczekiwany wskaźnik wybranego biegu, a sam zestaw przyrządów jest zupełnie nowy. Ergonomia pozostała, tak jak miało to miejsce w przypadku poprzednika na bardzo wysokim poziomie. Motocykl jest bajecznie zwrotny, stabilny i łatwy w kontrolowaniu.
Dlaczego nowy CBR1000RR nie ma kontroli trakcji i większej mocy? O ile lepszy jest nowy model od swojego poprzednika i czy ten motocykl może rywalizować jak równy z równym z konkurentami wyposażonymi w elektroniczne gadżety? Na te i inne pytania odpowiemy wam już wkrótce na stronach Ścigacz.pl.
|
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzekij z kontrolą trakcji - zobaczcie jak sprzęt ładnie się składa w zakręcie !!!
OdpowiedzTylko podczas testów uważajcie, żebyście nie wjechali Hanką w krwiożercze kartony...l
OdpowiedzRobimy co w naszej mocy...:)
Odpowiedzw moto GP wygrała Honda a w SBK Ducati więc nie mówcie mi że BMW jest najlepsze bo ma elektronike umiejętności kierowcy też sie liczą poza tym elektronika nie uratuje cie przed glebą jeśli ...
OdpowiedzDlaczego, nie robicie już Video-Recenzji, jak mieliście to w zwyczaju robić kilka lat temu? Wiem, że sztuka czytania w naszym społeczeństwie powoli zanika, ale gdybym chciał sobie poczytać o ...
OdpowiedzCześć, w prezentacji będzie także przygotowany materiał wideo. Będzie i obraz i dźwięk i nawet moją gęba ;)
OdpowiedzNo i takiego materiału nie da się oglądać.
OdpowiedzZatem nie mogę się doczekać ;D
OdpowiedzGdzie jest kontrola trakcji!?
OdpowiedzKolejny za którego wszystko ma zrobić elektronika... S klasę se kup i stój w korku a nie na motory się pchasz!
Odpowiedzpowiedz to ludziom którzy jezdza po torze i próbuja sie utrzymać za BMW. Przecie to motocykl wyścigowy!
Odpowiedztakich jest niewielu
OdpowiedzTrening czyni mistrza :)
Odpowiedz