Honda CB650F model 2014 dane techniczne
Opinie użytkowników 5
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4.4 |
Skrzynia biegów | 4.2 |
Układ jezdny | 4.6 |
Układ hamulcowy | 5 |
Elektronika | 3.8 |
Podatność na drobne usterki | 4 |
Podatność na poważne usterki | 4 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4.6 |
Ergonomia | 4.4 |
Ekonomiczność | 3.8 |
Koszty utrzymania | 3.6 |
Stosunek jakość/cena | 4.8 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 3.5 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 5 |
Na miasto | 5 |
W teren | 1.4 |
Do turystyki | 3 |
Na tor | 1.6 |
Do lansu | 3.2 |
Do wygłupów | 5 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
649 cm3
Typ silnika
4-cylindrowy, rzędowy,
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
87 KM przy 11000 obr/min (95/1/EC)
Maksymalny moment obrotowy
63 Nm przy 8000 obr/min (95/1/EC)
Średnica cylindra x skok tłoka
67 x 46 mm
Zasilanie
Elektronicznie sterowany wtrysk PGM-FI
Liczba zaworów na cylinder
4
Rozruch
Elektryczny
Skrzynia biegów
6-stopniowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch #525 O-ring
Stopień sprężania
11,4:1
Sprzęgło
Wielotarczowe, mokre
Wymiary i wagi
Wysokość całkowita
1120 mm
Długość całkowita
2110 mm
Szerokość całkowita
775 mm
Rozstaw osi
1450 mm
Wysokość siodła
810 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
206 kg (ABS: 208 kg)
Prześwit
150 mm
Podwozie
Typ ramy
Stalowa typu "diamond"
Opona przednia
120/70-ZR17M/C (58W)
Opona tylna
180/55-ZR17M/C (73W)
Hamulec przedni
320 x 5,0 mm podwójne, tarczowe z 2-tłoczkowymi zaciskami
Hamulec tylni
240 x 5 mm pojedynczy, tarczowy z 1-tłoczkowymi zaciskami
Zawieszenie przód
41 mm konwencjonalny widelec teleskopowy
Zawieszenie tył
Pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Skok zawieszenia tylnego
43,5 mm
Kąt główki ramy
25,5°
Wyprzedzenie
101 mm
Inne dane
Zużycie paliwa na 100km
4,8 l
Pojemność zbiornika paliwa
17,3 l
Ilość oleju
3,5 l
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze