Honda CB 500 model 2001 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
- Honda CB 500 model 2003 - dane techniczne
- Honda CB 500 model 2002 - dane techniczne
- Honda CB 500 model 2000 - dane techniczne
- Honda CB 500 model 1998 - dane techniczne
- Honda CB 500 model 1997 - dane techniczne
- Honda CB 500 model 1996 - dane techniczne
- Honda CB 500 model 1995 - dane techniczne
- Honda CB 500 model 1994 - dane techniczne
Informacje ogólne
Model
Honda CB 500
Rok
2001
Kategoria
Dual Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
499 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
57.00 KM (41.6 kW)) przy 9500 RPM
Maksymalny moment obrotowy
46.00 Nm (4.7 kgf-m or 33.9 ft.lbs) przy 8000 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka
73.0 x 59.6 mm
Zasilanie
Gaźnik
Liczba zaworów na cylinder
4
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
173 kg
Wysokość siodła
775 mm
Rozstaw osi
1,435 mm
Podwozie
Skok zawieszenia przedniego
115 mm
Skok zawieszenia tylnego
117 mm
Opona przednia
110/80-H17
Opona tylna
130/80-H17
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
296 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
240 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
179.0 km/h (111.2 mph)
Stosunek mocy do masy
0.3295 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
18.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze