Dla miłośników rajdów przeprawowych i jazdy w ciężkim terenie, Honda przygotowała czterokołowca o nazwie TRX 680 FA. Jest on alternatywą dla Yamahy Grizzly, czy też Suzuki KingQuada, którzy odnieśli wiele sukcesów w tym trudnym sporcie. Jak to pojazdy ATV z tej kategorii i najwyższej półki, TRX 680 FA jest naszpikowany najnowszymi osiągnięciami nauki i techniki. Znajdziemy w nim chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik jednocylindrowy OHV o pojemności 675cm3, zamocowany wzdłużnie, wyposażony w układ smarowania z półsuchą misą olejową; w pełni automatyczną skrzynię biegów z przekładnią hydrokinetyczną i trzema niezależnymi sprzęgłami; elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI z zaworem IACV dbającym o pewność rozruchu w każdych warunkach; przeniesienie napędu 4WD przez półosie; mechanizm różnicowy Suretrac o ograniczonym poślizgu oraz system TraxLock czyli sterowane elektronicznie załączanie napędu na 4 lub 2 koła. Silnik możemy przywołać do życia za pomocą rozrusznika elektrycznego lub linki manualnej, co czyni go jeszcze bardziej niezawodnym. Poruszając się tym quadem mamy możliwość jazdy w trybie automatycznej zmiany przełożeń, jak i manualnej (ESP) z kontrolą elektroniczną. W pojeździe tej klasy nie mogło zabraknąć także porządnego zawieszenia i hamulców, o czym tu również nie zapomniano. Skarpy, kamienie czy też inne nierówności trudnego terenu ma za zadanie pochłonąć niezależne przednie zawieszenie o skoku 175mm i dwa wahacze z tyłu (po jednym na każde tylnie koło) o skoku 203mm. Pokonywanie stromych pagórków skutecznie wspomagają dwa potrójnie uszczelniane bębny hamulcowe z przodu i pojedyncza tarcza z tyłu, a prześwit 254mm nie pozwoli nam zawisnąć na byle jakiej przeszkodzie.
Dane podstawowe:
Typ silnika: umieszczony podłużnie, chłodzony cieczą, z półsucha misą olejową, czterosuwowy, OHV, jednocylindrowy o pojemności 675cm3
układ zasilania: elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI z zaworem IACV
Maksymalna moc: 24,6kW ( 33 KM)/ 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 50,1 Nm/5000 obr/min
Skrzynia biegów: Automatyczna z przekładnią hydrokinetyczną, 3 biegi jazdy do przodu i bieg wsteczny, sterowana elektronicznie
Przeniesienie napędu: bezpośrednie za pomocą przedniego i tylnego wału napędowego, działanie przedniego mechanizmu różnicowego zależne od momentu obrotowego
Zawieszenie przednie: dwa niezależne wahacze poprzeczne o skoku 175 mm
Zawieszenie tylne: dwa niezależne wahacze poprzeczne o skoku 203 mm
Hamulce
przednie: 180mm, potrójnie uszczelnione, hydrauliczne, bębnowe x 2
tylni: Hydrauliczne, tarczowe 160mm, z zaciskiem 1-tłoczkowym;Wymiary (dł. X szer. X wys. ) 2113 x 1189 x 1207 mm
Rozstaw osi: 1290 mm
Wysokość siedzenia: 876mm
Prześwit: 254 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 272kg
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeile taka honda najszybciej pojedzie
OdpowiedzHonda 680 ma haki tarcze więc nie kumam jakie korki i co kupiłeś
OdpowiedzFajna maszyna .Jazda nią to prawdziwa frajda kiedyś kupie sobie tą zabawke .Rodzice kupią mi jak skończe 15 lat to za dwa lata . niemoge się doczekać tego dnia za 2 lata 21 marca.Teraz jeżdze ...
Odpowiedzkupilem w listopadzie . hamulce tragiczne jak zamokną, rzeba wyjmować gumowe korki i suszyć sprężonym powietrzem. w serwisie powiedzieli że to taki urok i trzeba bylo kupić can - ama outlandera. ...
Odpowiedzświetna zabawka nowość kto mi dołoży do takiego!!!!
Odpowiedz