Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Poka¿ wszystkie komentarzeHmmm, test niezly jak na Polske ale R1 waska w kierownicy i zle sie po zakretach rzuca?! No prosze :) Bardziej bym napietnowal grzanie w prawa lydke co jest latwe do usuniecia (winny jest fabryczny katalizator- wywalic lub zmienic na de-cat typu tytanowy Akrapovic, Graves, MJS, Leo Vince czy inne). Oryginalne tlumiki wymienic na aftermarket typu Yoshi lub Akrap i mamy motocykl nie do zajechania przy ktorym Suzuki moze sie schowac :) Nie od parady to wlasnie Yamaha uzyskala tytuly najlepszy superbike 2010 roku, zwyciêzca BSB, WSB, Super Sport i MCN's bike of the year 2009 itd a do dzis widac na czym jezdzi wiekszosc zawodnikow Moto GP.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza