Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeHmmm. a może "złoty środek" 750 cm sześć. ? akoś za bardzo mi się nie chce wierzyć, że Honda zrezygnuje z uszczknięcia choćby kawałka tortu- motocykli sportowych średniej klasy...Taka mała manufaktura ( nawet pod skrzydłami Audi), jak Ducati jakoś wychodzi na sprzedaży "Baby Panigale" powiększone teraz do prawie 1000 cm sześć... Może Honda V-4 750 chlubna kontynuacja RC30 i RC 45 ????
OdpowiedzDucati prosperuje miedzy innymi dzieki aurze ekskluzywnosci i swietnym designerom. RC30 i 45 tez byly ekskluzywnymi, krotkimi seriami. Cebra 600 byla zawsze sprzetem dla ludu i takiego moze w ofercie zabraknac. Ja tez uwazam , ze 750 to swietna pojemnosc dla ulicznego sporta, ale od kiedy litry zostaly oswojone elektronika nikt juz nawet nie pomstuje w temacie "R1 na pierwsze moto" i zwykli ludzie znow zaczeli je kupowac do zwyczajnego niedzielnego cruisingu wokol komina i przyjemnosci posiadania.
OdpowiedzNo, rzeczywiście, kupuje się 1000 -ca , klika się mapę : 100 KM i gotowe....ehhh, dokąd ten świat zmierza ??
Odpowiedz