Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 54
Pokaż wszystkie komentarzeHehe jakie za nerwowo? 1) Przy dzisiejszych środkach łączności to informację o stanie motocykla powinno mieć się w czasie rzeczywistym. Jeśli nie przez wewnętrzny system to kawał języka za przewodnika (patrz telefon). No chyba, że w całej firmie tylko jedna osoba potrafi sklecić trzy poprawne zdania po angielsku i akurat jest mocno zajęta ... 2) Zmiana umówionej ceny przez handlowca świadczy tylko o tym, że w firmie nie został poinformowany jakie ma widełki w które nikt mu się nie wpieprza. A to oznacza, że właściciel salon motocyklowy traktuje tak samo jak sklep spożywczy. 3) Na szybkiej realizacji transakcji powinno zależeć przede wszystkim salonowi. Wszak to on tu zyskuje.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza