Harley-Davidson na li¶cie Interbrand
Interbrand to firma, która zajmuje siê konsumentami i konsumpcjonizmem w szerokim znaczeniu. Publikowana przez nich lista jest czym¶ w rodzaju przegl±du produktów, które obecnie s± przez konsumentów kupowane, u¿ytkowane i lubiane. Harley-Davidson od jakiego¶ czasu znajdowa³ siê na ich li¶cie i grza³ ca³kiem wysokie miejsca, zw³aszcza, ¿e motocykle s± na owej li¶cie produktem deficytowym.
Niestety, w najnowszym zestawieniu Top 100 Harley-Davidson znalaz³ siê na ostatnim miejscu. Co to oznacza? Czy¿by to, ¿e ludzie zamiast Harleya wol± kupowaæ jogurty Danone lub kremy do r±k Nivea? Interesuj±cy jest równie¿ fakt, ¿e na li¶cie Interbrandu nie znalaz³o siê Ducati. Co nieco dziwi, bowiem Harley znalaz³ siê na li¶cie nie tylko ze wzglêdu na motocykle, ale te¿ propagowanie ca³ego stylu ¿ycia. Pe³na lista do obejrzenia tutaj.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzePanie Boczo, przeca na li¶cie s± jeszcze BMW i Honda - wszystko to kategoria "automotive"... Inna sprawa ¿e pierwsze miejsce zajmuje marka ¶rodka chemicznego, do czego to dosz³o...Co to lajfstajl ...
Odpowiedzciekawe jak± filozofiê i styl ¿ycia preferuj± u¿ytkownicy Toyoty, miejsce 11 hehehehehe
OdpowiedzToyoty s± tak mulaste, ¿e u¿ytkownicy pokochali blokuj±ce siê peda³y gazu ;) BTW tam pod znaczkiem [+] jest obja¶nienie.
Odpowiedzale z ciebie racuch
Odpowiedz