Harley-Davidson Switchback 2012 - zmiennokszta³tny
Harley-Davidson siê zmienia. Dos³ownie!
Harley-Davidson Switchback 2012 ma byæ swoist± rewolucj± w ofercie Harleya. Mieli¶my okazjê je¼dziæ nowym modelem i mo¿emy stwierdziæ, ¿e rewolucj± z ca³± pewno¶ci± nie jest. Modele Dyna to motocykle z bardzo d³ug± tradycj±, projektowane wed³ug pewnego ¶ci¶le sprecyzowanego wzorca. Switchback dosta³ nowy, 103-calowy silnik, który owszem, jest mocniejszy i bardziej elastyczny, ale skupia w sobie wszystko, co kojarzone jest z amerykañskim koncernem.
Producent reklamuje nowego Harleya jako motocykl 2 w 1. Ogromn± szybê i kufry mo¿na zdemontowaæ w pó³ minuty, bez u¿ycia ¿adnych narzêdzi. Co prawdê mówi±c, jest do¶æ sprytne i przydatne. Kufry wprawdzie maj± pojemno¶æ portfela, ale zawsze mo¿na co¶ do nich upchn±æ. Szyba w miarê dobrze chroni przed wiatrem, ale wzrost 180 cm jest granic± jej dzia³ania. Pó¼niej zaczynaj± siê turbulencje i osobi¶cie zdecydowanie czê¶ciej je¼dzi³em bez niej. Switchback jest tak naprawdê motocyklem 3 w 1. Mo¿na zdj±æ wszystko i mieæ totalnie klasycznego choppera, mo¿na zostawiæ wszystko i mieæ mini Road Kinga i mo¿na zdj±æ tylko szybê i mieæ co¶ w stylu baggera. To jest w pewien sposób sympatyczne.
Sam silnik jest zauwa¿alnie mocniejszy, ale nie spodziewajmy siê spektakularnych startów ze skrzy¿owania z tañcz±c± tyln± opon±. To czego ten motocykl potrzebuje, to pusty uk³ad wydechowy. Fabryczny przy 100 km/h jest zupe³nie nies³yszalny. Wkrótce bêdziecie mogli przeczytaæ pe³ny test nowego Harleya na rok 2012 i w zwi±zku z tym zachêcamy was do przesy³ania pytañ na skrzynkê mailow± redakcji, w komentarzach i na naszym facebooku.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze