Harley-Davidson Electra Glide Standard z silnikiem Milwaukee-Eight. Czysta rado¶æ z jazdy
Nowa Electra Glide Standard napędzana potężnym silnikiem Milwaukee-Eight™ 107 jest hołdem dla dostarczającej autentycznych doznań rodziny motocykli turystycznych Harley-Davidson Touring. Zainspirowany dziedzictwem modelu Electra Glide model zapewnia esencjonalne, unikalne wrażenia z jazdy nawiązujące do korzeni Harley-Davidson Grand American Touring.
Stworzony dla lubiących jazdę turystyczną model Electra Glide Standard jest przeznaczony dla osób pragnących oddalić się motocyklem od zgiełku dnia codziennego. Minimalistyczne podejście, w duchu którego motocykl został wyposażony jedynie w najbardziej niezbędne elementy, zaowocowało stworzeniem motocykla, który sprawia, że doznania z jazdy są bardziej intensywne. Doznania czystej radości z jazdy były kluczem podczas projektowania modelu Electra Glide Standard.
Electra Glide Standard wyróżnia się charakterystycznymi dla marki Harley-Davidson elementami, takimi jak kultowa owiewka batwing, sztywne kufry czy aluminiowe koła. W miejscach najbardziej eksponowanych zastosowano chromowane akcenty, które są uzupełnieniem dla wypolerowanych pokryw i części w kolorze czarnym - istna mieszanka elementów tradycyjnych i nowoczesnych trendów.
"Aby podkreślić surowego ducha Electra Glide Standard, zastosowaliśmy wykończenia, które są proste, ponadczasowe i nieodzowne w jeździe motocyklem Touring Harley-Davidson. Na przykład dodano chrom do kluczowych komponentów oraz uzupełniono go wypolerowanymi i lakierowanymi na czarno częściami," powiedział Wiceprezes Harley-Davidson ds. projektowania motocykli, Brad Richards. "Pokrywy skrzyni biegów, rozrządu i sprzęgła są chromowane, co podkreśla układ V silnika Milwaukee-Eight 107. Wywołują one także poczucie nostalgii, przywołując wspomnienia pierwszego modelu Electra Glide."
Aby zapewnić współczesny komfort jazdy, model Electra Glide Standard jest wyposażony w najnowsze rozwiązania techniczne linii motocykli Harley-Davidson Touring, takie jak elektroniczny tempomat, regulowane ręcznie tylne amortyzatory emulsyjne, przedni widelec o średnicy 49 mm z systemem zawieszenia typu dual bending valve oraz połączone elektronicznie hamulce Reflex z ABS firmy Brembo. Usunięcie systemu multimedialnego pozwala kierowcy skupić się wyłącznie na przyjemności bycia na drodze.
Centralną częścią zapewniającą niesamowite doznania z jazdy oraz klejnotem modelu Electra Glide Standard jest potężny silnik Milwaukee-Eight 107, którego smukły i nowoczesny wygląd hołduje poprzednim silnikom Big Twin. Gwarantuje szybką reakcję przepustnicy, wyjątkową moc wyprzedzania i wydaje z siebie rasowy ryk charakterystyczny dla Big Twin oraz zapewnia osiągi i przyjemność z jazdy oczekiwane i doceniane przez motocyklistów z całego świata.
Więcej informacji, w tym specyfikacja techniczna, jest dostępnych w witrynie www.harley-davidson.pl.
Zobacz również, co się wydarzy w Harley-Davidson w niedalekiej przyszłości.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeDzie³o sztuki. Motocykl z krwi i ko¶ci.
OdpowiedzWa¿ne, ¿eby¶ siê upewni³ ¿e takiego motora potrzebujesz. Mordowa³em siê przez osiem lat z tymi 400kg ¿elaza bo szkoda mi by³o wywalonej na nowy motor kasy. Od dwóch lat je¿d¿ê na bawarskim turystyku a jazda zmieni³a siê z mordêgi w przyjemno¶æ. LwG
OdpowiedzChcia³bym mieæ takie dylematy :) Turystyki ze ¶mig³em w logo to te¿ niczego sobie maszyny. Pozdrawiam!
Odpowiedz