Harley prezentuje nowe, pe³ne mocy motocykle rodziny Touring
H-D prezentuje nowy silnik Milwaukee-Eight, dziewiąty Big Twin w historii, oraz nowe zawieszenie na rok modelowy 2017.
Więcej mocy. Większy komfort. Większa swoboda jazdy. Harley-Davidson na nowo definiuje turystykę motocyklową, prezentując nowy silnik Milwaukee-Eight, czyli dziewiąty Big Twin w historii firmy, oraz całkowicie nowe przednie i tylne zawieszenie do motocykli Touring na rok modelowy 2017.
Milwaukee-Eight
To najmocniejsze, najzwinniejsze i najwygodniejsze motocykle turystyczne w historii Harley-Davidson. Charakterystyczny wygląd, dźwięk i komfort motocykli Harley-Davidson Touring wkroczył na całkowicie nowy poziom dzięki udoskonaleniom, które wprowadziliśmy w tym roku. Musisz się przejechać, aby to poczuć - zapraszamy wszystkich motocyklistów do najbliższego dealera na jazdę próbną - podkreśla Scott Miller, wiceprezes ds. strategii stylistyki i rozwoju produktów.
Nowy silnik Milwaukee-Eight to dziewiąty projekt Big Twin o czystym rodowodzie Harley-Davidson. Zaprojektowana całkowicie od nowa konstrukcja łączy klasyczny wygląd, wrażenia z jazdy i dźwięk silników Harley-Davidson Big Twin z ulepszoną pod każdym względem wydajnością.
Silnik Milwaukee-Eight wprowadza dziedzictwo silników Harley-Davidson Big Twin do przyszłości. Opracowaliśmy całkowicie nową konstrukcję, nie zapominając o charakterze klasycznego silnika Big Twin. W odpowiedzi na bezpośrednie zapytania klientów Harley-Davidson z całego świata poprawiliśmy wydajność, wytrzymałość oraz stylistykę pod każdym względem - tłumaczy Alex Bozmoski, główny projektant układów napędowych.
Silnik Milwaukee-Eight zachował klasyczny układ cylindrów w układzie V rozchylonych pod kątem 45 stopni, jednocześnie generując do 11 procent większy moment obrotowy w porównaniu do modeli z poprzednich lat. Natomiast czterozaworowe głowice zwiększają przepływ wlotu i wydechu o 50 procent. Wyważenie silnika Milwaukee-Eight pozwoliło zniwelować 75 procent drgań na biegu jałowym przy zachowaniu klasycznego charakteru Harley V-Twin i zapewniając wyjątkowo gładką pracę przy prędkościach autostradowych. Nowe rozwiązania chłodzenia silników Milwaukee-Eight podnoszą komfort jazdy kierowcy i pasażera. Mimo większej mocy silnik Milwaukee-Eight zużywa mniej paliwa w porównaniu do poprzednich modeli.
Silniki Milwaukee-Eight są dostępne w wersjach o dwóch pojemnościach skokowych:
Milwaukee-Eight 107 (pojemność 1745 cm3) i Twin-Cooled Milwaukee-Eight 107 (1745 cm3) dla standardowych modeli motocykli oraz Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 (1870 cm3) dla modeli Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO).
Nowe zawieszenie w modelach Touring
Całkowicie nowe elementy przedniego i tylnego zawieszenia poprawiają komfort, kierowanie oraz wydajność wszystkich modeli motocykli Harley-Davidson Touring z roku modelowego 2017. Nowe tylne amortyzatory emulsyjne zapewniają od 15 do 30 procent większą regulację napięcia wstępnego, za pomocą jednego pokrętła, w porównaniu do poprzednich amortyzatorów w motocyklach Touring.
Napięcie wstępne można bez narzędzi wyregulować i dostosować do wagi kierowcy, pasażera oraz bagażu. Po ustawieniu napięcia wstępnego nie ma potrzeby dalszej regulacji dzięki pełnej szczelności". W przednim zawieszeniu zastosowaliśmy nową technologię Showa SDBV łączącą skuteczność widelców wyścigowych o liniowej charakterystyce tłumienia z mniejszą masą - powiedział Paul James, dyrektor ds. planowania produktu.
Odwiedź www.h-d.com/discovermore i zarezerwuj jazdę próbną, aby poznać nowe oblicze modeli Harley-Davidson na 2017 rok.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze