tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Harley prezentuje nowe, pełne mocy motocykle rodziny Touring
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Harley prezentuje nowe, pełne mocy motocykle rodziny Touring

Autor: Informacja prasowa 2016.08.25, 09:27 Drukuj

H-D prezentuje nowy silnik Milwaukee-Eight, dziewiąty Big Twin w historii, oraz nowe zawieszenie na rok modelowy 2017.

Więcej mocy. Większy komfort. Większa swoboda jazdy. Harley-Davidson na nowo definiuje turystykę motocyklową, prezentując nowy silnik Milwaukee-Eight, czyli dziewiąty Big Twin w historii firmy, oraz całkowicie nowe przednie i tylne zawieszenie do motocykli Touring na rok modelowy 2017.

NAS Analytics TAG

Milwaukee-Eight

To najmocniejsze, najzwinniejsze i najwygodniejsze motocykle turystyczne w historii Harley-Davidson. Charakterystyczny wygląd, dźwięk i komfort motocykli Harley-Davidson Touring wkroczył na całkowicie nowy poziom dzięki udoskonaleniom, które wprowadziliśmy w tym roku. Musisz się przejechać, aby to poczuć - zapraszamy wszystkich motocyklistów do najbliższego dealera na jazdę próbną - podkreśla Scott Miller, wiceprezes ds. strategii stylistyki i rozwoju produktów.

Nowy silnik Milwaukee-Eight to dziewiąty projekt Big Twin o czystym rodowodzie Harley-Davidson. Zaprojektowana całkowicie od nowa konstrukcja łączy klasyczny wygląd, wrażenia z jazdy i dźwięk silników Harley-Davidson Big Twin z ulepszoną pod każdym względem wydajnością.

Silnik Milwaukee-Eight wprowadza dziedzictwo silników Harley-Davidson Big Twin do przyszłości. Opracowaliśmy całkowicie nową konstrukcję, nie zapominając o charakterze klasycznego silnika Big Twin. W odpowiedzi na bezpośrednie zapytania klientów Harley-Davidson z całego świata poprawiliśmy wydajność, wytrzymałość oraz stylistykę pod każdym względem - tłumaczy Alex Bozmoski, główny projektant układów napędowych.

Silnik Milwaukee-Eight zachował klasyczny układ cylindrów w układzie V rozchylonych pod kątem 45 stopni, jednocześnie generując do 11 procent większy moment obrotowy w porównaniu do modeli z poprzednich lat. Natomiast czterozaworowe głowice zwiększają przepływ wlotu i wydechu o 50 procent. Wyważenie silnika Milwaukee-Eight pozwoliło zniwelować 75 procent drgań na biegu jałowym przy zachowaniu klasycznego charakteru Harley V-Twin i zapewniając wyjątkowo gładką pracę przy prędkościach autostradowych. Nowe rozwiązania chłodzenia silników Milwaukee-Eight podnoszą komfort jazdy kierowcy i pasażera. Mimo większej mocy silnik Milwaukee-Eight zużywa mniej paliwa w porównaniu do poprzednich modeli.

Silniki Milwaukee-Eight są dostępne w wersjach o dwóch pojemnościach skokowych:

Milwaukee-Eight 107 (pojemność 1745 cm3) i Twin-Cooled Milwaukee-Eight 107 (1745 cm3) dla standardowych modeli motocykli oraz Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 (1870 cm3) dla modeli Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO).

Nowe zawieszenie w modelach Touring

Całkowicie nowe elementy przedniego i tylnego zawieszenia poprawiają komfort, kierowanie oraz wydajność wszystkich modeli motocykli Harley-Davidson Touring z roku modelowego 2017. Nowe tylne amortyzatory emulsyjne zapewniają od 15 do 30 procent większą regulację napięcia wstępnego, za pomocą jednego pokrętła, w porównaniu do poprzednich amortyzatorów w motocyklach Touring.

Napięcie wstępne można bez narzędzi wyregulować i dostosować do wagi kierowcy, pasażera oraz bagażu. Po ustawieniu napięcia wstępnego nie ma potrzeby dalszej regulacji dzięki pełnej szczelności". W przednim zawieszeniu zastosowaliśmy nową technologię Showa SDBV łączącą skuteczność widelców wyścigowych o liniowej charakterystyce tłumienia z mniejszą masą - powiedział Paul James, dyrektor ds. planowania produktu.

Odwiedź www.h-d.com/discovermore i zarezerwuj jazdę próbną, aby poznać nowe oblicze modeli Harley-Davidson na 2017 rok.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy planujesz w tym roku zmianę motocykla?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę