Harley-Davidson XLCH 1000 Sportster model 1975 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
- Harley-Davidson XLCH 1000 Sportster model 1978 - dane techniczne
- Harley-Davidson XLCH 1000 Sportster model 1977 - dane techniczne
- Harley-Davidson XLCH 1000 Sportster model 1976 - dane techniczne
- Harley-Davidson XLCH 1000 Sportster model 1974 - dane techniczne
- Harley-Davidson XLCH 1000 Sportster model 1973 - dane techniczne
Informacje ogólne
Model
Harley-Davidson XLCH 1000 Sportster
Rok
1975
Kategoria
Klasyk
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1000 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
61.00 KM (44.5 kW)) przy 6200 RPM
Maksymalny moment obrotowy
70.51 Nm (7.2 kgf-m or 52.0 ft.lbs) przy 3800 RPM
Stopień sprężania
9.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
81.0 x 96.8 mm
Zasilanie
Gaźnik
Liczba zaworów na cylinder
2
Układ rozrządu
OHV
Zapłon
Iskrowy
Rozruch
Elektryczny i nożny
System smarowania
Ciśnieniowy
System chłodzenia
Powietrze
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Wysokość całkowita
1,067 mm
Długość całkowita
2,216 mm
Szerokość całkowita
813 mm
Prześwit
184 mm
Rozstaw osi
1,486 mm
Podwozie
Kąt główki ramy
29.6°
Opona przednia
MJ90-19
Opona tylna
MN90-18
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Bębnowy
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
8.32 litry
Rezerwa paliwa
0.94 litry
Zużycie paliwa na 100km
4.70 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze