Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special model 2009 dane techniczne
Opinie użytkowników 6
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 4.5 |
Układ jezdny | 4.33 |
Układ hamulcowy | 4.5 |
Elektronika | 4.2 |
Podatność na drobne usterki | 4.2 |
Podatność na poważne usterki | 4.4 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 3.67 |
Ergonomia | 3.67 |
Ekonomiczność | 2.67 |
Koszty utrzymania | 3.83 |
Stosunek jakość/cena | 3.67 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 7.75 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4.83 |
Na miasto | 4.5 |
W teren | 1.8 |
Do turystyki | 3.5 |
Na tor | 2.6 |
Do lansu | 5 |
Do wygłupów | 4.83 |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
Rok
2009
Kategoria
Custom / cruiser
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1250 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Maksymalny moment obrotowy
111.00 Nm (11.3 kgf-m or 81.9 ft.lbs) przy 7200 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka
105.0 x 72.0 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Pas napędowy
Sprzęgło
Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho
292 kg
Wysokość siodła
640 mm
Długość całkowita
2,460 mm
Prześwit
107 mm
Podwozie
Typ ramy
Stalowa
Kąt główki ramy
34.0°
Wyprzedzenie
115 mm
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przedniego
102 mm
Zawieszenie tył
Wahacz
Skok zawieszenia tylnego
102 mm
Opona przednia
120/70-ZR19
Opona tylna
240/40-R18
Hamulec przedni
Dwutarczowy z ABS
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
300 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy z ABS
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
300 mm
Układ wydechowy
Podwójny
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
18.9 litry
Wersje kolorystyczne
Czarny Denim with Jaskrawy Czarny Agresywny Stripe, Jaskrawy Czarny with Pewter Perłowy Agresywny Stripe; Jaskrawy Czarny with Mirage Pomarańczowy Perłowy Agresywny Stripe
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze