Harley-Davidson Pan America 1250 model 2021 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1252 cm3
Typ silnika
Revolution Max 1250
Moc maksymalna
152 KM (112 kW) przy 8750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
128 Nm
Średnica cylindra x skok tłoka
105 mm x 72 mm
Zasilanie
elektroniczny, sekwencyjny wtrysk paliwa (ESPFI)
Skrzynia biegów
sześciostopniowa
Wtórne przeniesienie napędu
łańcuch
Stopień sprężania
13.0:1
Sprzęgło
antyhoppingowe ze wspomaganiem
Wymiary i wagi
Waga na sucho
242 kg
Długość całkowita
2265 mm
Rozstaw osi
1580 mm
Wysokość siodła
850 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
258 kg
Prześwit
175 mm
Podwozie
Opona przednia
120/70R19 60 V
Opona tylna
170/60R17 72 V
Hamulec przedni
montowany radialnie 4-tłoczkowy typu monoblock
Hamulec tylni
jednotłoczkowy pływający
Zawieszenie przód
47 mm odwrócony widelec z elektronicznie regulowaną, półaktywną kontrolą tłumienia. Aluminiowe półki typu triple clamps.
Zawieszenie tył
montowany na drążkach amortyzator typu monoshock z automatyczną, elektroniczną kontrolą napięcia wstępnego sprężyny oraz półaktywną kontrolą dobicia i odbicia
Kąt główki ramy
25º
Wyprzedzenie
108 mm
Inne dane
Zużycie paliwa na 100km
5,5 l
Pojemność zbiornika paliwa
21,2 l
Ilość oleju
4,5 l
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze