tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Harley-Davidson FXSTC Softail Custom model 1999 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Harley-Davidson FXSTC Softail Custom model 1999 dane techniczne

Opinie użytkowników -

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik -
Skrzynia biegów -
Układ jezdny -
Układ hamulcowy -
Elektronika -
Podatność na drobne usterki -
Podatność na poważne usterki -

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort -
Ergonomia -
Ekonomiczność -
Koszty utrzymania -
Stosunek jakość/cena -
Zużycie paliwa (l/100 km) -

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę -
Na miasto -
W teren -
Do turystyki -
Na tor -
Do lansu -
Do wygłupów -

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Informacje ogólne

Model
Harley-Davidson FXSTC Softail Custom
Rok
1999
Kategoria
Custom / cruiser

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
1340 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Zasilanie
Gaźnik
Liczba zaworów na cylinder
2
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Olej i powietrze
Wtórne przeniesienie napędu
Pas napędowy
Sprzęgło
Mokre

Podwozie

Kąt główki ramy
34.0°
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy

Inne dane

Pojemność zbiornika paliwa
19.68 litry
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę