Harley-Davidson FXST 1340 Softail model 1988 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
- Harley-Davidson FXST 1340 Softail model 1991 - dane techniczne
- Harley-Davidson FXST 1340 Softail model 1990 - dane techniczne
- Harley-Davidson FXST 1340 Softail model 1989 - dane techniczne
- Harley-Davidson FXST 1340 Softail model 1987 - dane techniczne
- Harley-Davidson FXST 1340 Softail model 1986 - dane techniczne
- Harley-Davidson FXST 1340 Softail model 1985 - dane techniczne
- Harley-Davidson FXST 1340 Softail model 1984 - dane techniczne
- Harley-Davidson FXST 1340 Softail model 1983 - dane techniczne
Informacje ogólne
Model
Harley-Davidson FXST 1340 Softail
Rok
1988
Kategoria
Custom / cruiser
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1337 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
58.00 KM (42.3 kW)) przy 5000 RPM
Stopień sprężania
8.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka
88.8 x 108.0 mm
Liczba zaworów na cylinder
2
Układ rozrządu
OHV
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
5 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Pas napędowy
Wymiary i wagi
Waga motocykla gotowego do jazdy
290.0 kg (639.3 pounds)
Podwozie
Opona przednia
MH 90-21
Opona tylna
MT 90-16
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
170.0 km/h (105.6 mph)
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze