Harley-Davidson FLHRC Road King Classic model 2009 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Harley-Davidson FLHRC Road King Classic
Rok
2009
Kategoria
Turystyczny
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
1584 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Maksymalny moment obrotowy
131.00 Nm (13.4 kgf-m or 96.6 ft.lbs) przy 3500 RPM
Stopień sprężania
9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka
95.3 x 111.1 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Pas napędowy
Wymiary i wagi
Waga na sucho
355 kg
Wysokość siodła
715 mm
Długość całkowita
2,400 mm
Prześwit
145 mm
Rozstaw osi
1,625 mm
Podwozie
Typ ramy
Stalowa
Kąt główki ramy
26.0°
Wyprzedzenie
173 mm
Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przedniego
117 mm
Zawieszenie tył
Wahacz
Skok zawieszenia tylnego
76 mm
Opona przednia
407/130-90
Opona tylna
407/180-65
Hamulec przedni
Dwutarczowy z ABS
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
300 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy z ABS
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
300 mm
Układ wydechowy
Stalowy
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
22.7 litry
Wersje kolorystyczne
Jaskrawy Czarny, Pewter Perłowy, Flame Niebieski Perłowy, Biały Gold Perłowy and Pewter Perłowy, Deep Turquoise and Antique Biały; Czerwony Hot Sunglo and Smokey Gold
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze