Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeHa, ostatnio w Świecie motocykli nawet testowali na różnych oryginalnych oponach - różnice w czasach były kolosalne. :) I tak wiadomo, że 95% kupujących kupi sportowy motocykl i zostanie mistrzem prostej wykorzystując 5% potencjału motocykla - ale lans musi być. Takie motocykle powinny być sprzedawane 'na kartki' - tylko dla wybranych, którzy coś potrafią z nimi zrobić ...
OdpowiedzA możesz napisać coś więcej o tym teście? testowali salonowe litry które zostały fabrycznie wyposażone w opony danej marki (Pirelli Bridegstone etc)?
OdpowiedzTo był test BMW S1000RR, Yamahy R1 i Kawasaki ZX10R. Wszystkie salonowe na 2015 rok. Tor Poznań. BMW S1000RR - Bridgestone R10 - 1.43 Yamaha R1 - Pirelli Supercorsa SP - 1.45 Kawasaki ZX10R - Dunlop GP Racer D211 - 1.49 Nawet nie ściągali lusterek.
Odpowiedz