Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeGwoli ścisłości, Ducati nie jest dużym producentem- no bo czy ok. 35 tys. pojazdów rocznie to dużo?? Taka Honda produkuje( razem z filiami i mopedami) ok. 13 milionów rocznie...Ducati Supermono powstało ok. 67 sztuk. + 10-12 silników + kilka głowic prototypowych chłodzonych powietrzem, , ostatnio 1 egzemplarz poszedł na aukcji w USA za 175 tys $, motocykl w początkowej fazie miał owiewki 888, a we wrześniu 1992 roku pokazano Supermono wystylizowane przez Pierre Terblanche, no i może przód owiewek nieco przypominał rozwiązanie czachy 916, pomysł zarzucono, ze względu na zmniejszające się zainteresowanie klasą SoS, oraz ze względu na koszty budowy - kompletny motocykl kosztował 2 razy więcej niż 888, próbowano obniżyć koszty zmieniając chłodzenie na chłodzenie powietrzem, tańsze zawieszenia, rama ect, ale i tak motocykl kosztowałby nieco więcej niż 888, a nie stać było tak małej firmy na ponoszenie dodatkowych kosztów, więc ostatecznie pomysł zarzucono..Nie wiem jakie rozwiązania z Supermono przerzucono do 916 no może oprócz P8 ki ( co zresztą miało i wcześniejsze 888), a już wiem, że niby Monoposto...to rozumiem...tak naprawdę 95 % części nie pasuje do 916-tki...Pozdr. J
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza