Griso i Breva 850 ¦redniaki od Moto Guzzi.
Po tym jak w zesz³ym roku rozpoczê³a siê produkcja d³ugo oczekiwanego MotoGuzzi Griso w niemal pó³ roku w Mandello Del Lario przygotowano nowo¶æ.
Teraz najbardziej awangardowy motocykl w³oskiej marki bêdzie mia³ potomka.
Pierwsze Griso poza oryginalnie stylizowan± lini± posiada s³usznych rozmiarów serce o pojemno¶ci 1100cm3.
Motocykl sprzedaje siê nie¼le, lecz nie jest dostêpny dla wielu motocyklistów w³a¶nie ze wzglêdu na spory silnik, który jednocze¶nie powoduje, i¿ Griso nie nale¿y do najtañszych motocykli.
Teraz bêdzie alternatywa dla szukaj±cych nieco mniej potwornego rozrabiaki w postaci Moto Guzzi Griso 850. I to jest chyba strza³ w dziesi±tkê. Silnik nadal ma s³uszn± pojemno¶æ i sensown± moc oraz moment, kosztowaæ bêdzie jednak mniej.
Poza silnikiem reszta pozostaje niezmieniona, mamy, wiêc arcyciekawie poprowadzon± ramê, unikany monowahacz z wa³em kardana, poprzecznie ustawiony silnik V90 i przera¼liwie ogromny t³umik a raczej komin.
To nie koniec nowo¶ci, w ofercie pojawi siê równie¿ model Breva wyposa¿ona w ten sam silnik. Bêdzie pe³ni³a rolê modelu po¶redniego, pomiêdzy 750 a 1100.
Dane silnika Moto Guzzi 850
Uk³ad | V90, 2 cylindry, czterosuwowy ch³odzony powietrzem |
Pojemno¶æ | 877 cm3 |
¦r.cyl. X Skok t³. | 92 X 66mm |
Stopien Sprê¿ania | 9,8:1 |
Moc max. | 76KM przy 7600 obr/min |
Max. moment obr. | 70 Nm przy 7000obr/min |
Zasilanie | wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa, ¶r 40mm. |
Homologacja | EURO 3 |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze