Griso i Breva 850 Średniaki od Moto Guzzi.
Po tym jak w zeszłym roku rozpoczęła się produkcja długo oczekiwanego MotoGuzzi Griso w niemal pół roku w Mandello Del Lario przygotowano nowość.
Teraz najbardziej awangardowy motocykl włoskiej marki będzie miał potomka.
Pierwsze Griso poza oryginalnie stylizowaną linią posiada słusznych rozmiarów serce o pojemności 1100cm3.
Motocykl sprzedaje się nieźle, lecz nie jest dostępny dla wielu motocyklistów właśnie ze względu na spory silnik, który jednocześnie powoduje, iż Griso nie należy do najtańszych motocykli.
Teraz będzie alternatywa dla szukających nieco mniej potwornego rozrabiaki w postaci Moto Guzzi Griso 850. I to jest chyba strzał w dziesiątkę. Silnik nadal ma słuszną pojemność i sensowną moc oraz moment, kosztować będzie jednak mniej.
Poza silnikiem reszta pozostaje niezmieniona, mamy, więc arcyciekawie poprowadzoną ramę, unikany monowahacz z wałem kardana, poprzecznie ustawiony silnik V90 i przeraźliwie ogromny tłumik a raczej komin.
To nie koniec nowości, w ofercie pojawi się również model Breva wyposażona w ten sam silnik. Będzie pełniła rolę modelu pośredniego, pomiędzy 750 a 1100.
Dane silnika Moto Guzzi 850
Układ | V90, 2 cylindry, czterosuwowy chłodzony powietrzem |
Pojemność | 877 cm3 |
Śr.cyl. X Skok tł. | 92 X 66mm |
Stopien Sprężania | 9,8:1 |
Moc max. | 76KM przy 7600 obr/min |
Max. moment obr. | 70 Nm przy 7000obr/min |
Zasilanie | wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa, śr 40mm. |
Homologacja | EURO 3 |
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze