Gilera GP800 - wielka przemiana w Apriliê
Nowe ciuchy i lepsze imiê. Czy to wystarczy, aby wskrzesiæ umieraj±cy produkt?
Najwiêkszy skuter na rynku, Gilera GP800 ma problemy. Nikt jej nie kupuje. Szefowie Piaggio, koncernu którego Gilera jest w³asno¶ci±, zdecydowali, ¿e trzeba tchn±æ nieco energii w giganta z silnikiem V2. Aby to uczyniæ, Gilera nie bêdzie ju¿ Giler±, ale Aprili±. Ma³o tego, design ma ¶ci¶le nawi±zywaæ do flagowej RSV4. Plotka g³osi, ¿e GP800 ma zostaæ ca³kowicie przemianowana, ale nie ma potwierdzonych informacji na temat tego, czy na niektórych rynkach skuter nadal bêdzie oferowany jako zmodernizowana Gilera GP800. Przypomnijmy, idea jest ca³kiem ciekawa. Wielkie, sportowe nadwozie, ostre wzornictwo i silnik V2 o mocy 75 KM i rewelacyjnym d¼wiêku, a wszystko to pod kontrol± automatycznej przek³adni. Co s±dzicie o maksi skuterach z V2?
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeSkuter Ok robi wra¿enie - Tylko co za czubek na nim siedzi w klapkach.
OdpowiedzPali sprzeglo w skuterze ? omg
Odpowiedz@ktos skuter te¿ jest wyposa¿ony w sprzêg³o ....
OdpowiedzWyobra¼ sobie,¿e jest ,w automatyczne od¶rodkowe i tez mo¿na je spaliæ
OdpowiedzPêlnie pali sprzêg³o. Co za kretyn
OdpowiedzPêlnie pali sprzêg³o. Co za kretyn
Odpowiedz