Gilera Fuoco 500ie model 2007 dane techniczne
Opinie użytkowników 2
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 5 |
Skrzynia biegów | 4 |
Układ jezdny | 4 |
Układ hamulcowy | 5 |
Elektronika | 4 |
Podatność na drobne usterki | 2 |
Podatność na poważne usterki | 2 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4 |
Ergonomia | 3 |
Ekonomiczność | 4 |
Koszty utrzymania | 4 |
Stosunek jakość/cena | 4 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 4.2 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 5 |
Na miasto | 5 |
W teren | 3 |
Do turystyki | 5 |
Na tor | 1 |
Do lansu | 4 |
Do wygłupów | 5 |
Informacje ogólne
Model
Gilera Fuoco 500ie
Rok
2007
Kategoria
Prototyp / model koncepcyjny
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
492.7 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
40.00 KM (29.2 kW)) przy 7250 RPM
Maksymalny moment obrotowy
42.23 Nm (4.3 kgf-m or 31.1 ft.lbs) przy 5500 RPM
Stopień sprężania
10.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
94.0 x 71.0 mm
Układ rozrządu
SOHC
Zapłon
Elektroniczny
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
Automatyczna
Sprzęgło
Odśrodkowe
Wymiary i wagi
Waga na sucho
244 kg
Wysokość siodła
785 mm
Długość całkowita
2,160 mm
Szerokość całkowita
775 mm
Rozstaw osi
1,550 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Zawieszenie przód
Widelec hydrauliczny
Skok zawieszenia przedniego
85 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony
Skok zawieszenia tylnego
110 mm
Opona przednia
120/70-12
Opona tylna
140/70-14
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
240 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
280 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
145.0 km/h (90.1 mph)
Stosunek mocy do masy
0.1639 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
12.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzemega oryginalna zabawka - trochę ciężki, ale stabilny na miasto rewelacja - spalanie - 5,6 ciągle ogień w mieście :-)
OdpowiedzBardzo stabilny na nierównościach wzdłużnych dzięki niezależności przednich kół. Komfortowy, niezastąpiony w parkowaniu w każdym miejscu. Zbyt mały bagażnik pod siedzeniem. Jak na taką masę , ...
OdpowiedzBardzo stabilny na nierównościach wzdłużnych dzięki niezależności przednich kół. Komfortowy, niezastąpiony w parkowaniu w każdym miejscu. Zbyt mały bagażnik pod siedzeniem. Jak na taką masę , ...
Odpowiedz