Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Poka¿ wszystkie komentarzeGienek jest ¶wietny, ma swoje mankamenty, ale to jak ka¿dy sprzêt. Jednak twierdzenie, ¿e Drag to dobry sprzêt jest, wg mnie i delikatnie mówi±c, nadu¿yciem semantycznym. W ostatnim czasie dwóm znajomym polecia³ dyfer (to chyba powinno byæ traktowane jako bubel fabryczny), mnie uda³o siê wa³ ukrêciæ, sprzêgie³ko rozrusznika to norma. Drobiazki mo¿na wybaczyæ ale jak naprawa zaczyna i¶æ w tysi±ce, to ju¿ jest niefajnie. Wygl±d jest istotny, owszem, jak siê lansujesz i rwiesz gimnazjalistki. No ale to armatura i jako¶ to rozumiem. Jednak wiele osób chce motocykla niezawodnego, bez ryzyka wyjazdu na 2oo i powrotu na lawecie. Dopóki latasz woko³o komina, to jest siii, pó¼niej mo¿e byæ lypa. Zrobi³em Dragami jakie¶ 45 kkm i nikomu tego sprzêta nie polecê. Poza tym... Ty mu w gaz, a on zgas³ :/
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza