Ghost Bike - dzieñ dobry, jestem weso³y kostek
Twórcy mówi±, ¿e na Ghost Bika po¶wiêcili 4 miesi±ce szaleñczych wysi³ków, a kiedy mieli ju¿ przed sob± gotow± maszynê, wybuchli ¶miechem. ¦miechem? Ja siê tego motocykla nawet trochê bojê...
Na pocz±tku trzeba zaznaczyæ, ¿e to co¶ powsta³o w Indiach, w gara¿ach firmy o nazwie Vardenchi. Mog³oby siê wydawaæ, ¿e to p³otki w customowym biznesie, ale maj± ju¿ na koncie parê zjawiskowych projektów. Najnowszy nazywa siê „Ghost Bike" lub „Skeletor". Zale¿y co straszniej brzmi.
Generalnie motocykl ten (choæ nie do koñca jestem pewien, czy mo¿na u¿yæ definicji tak oczywistej) wygl±da, jakby dwa ko³a ³±czy³ ze sob± wypiêty szkielet. Rama wykonana jest od podstaw, a przedni widelec ustawiono pod wyj±tkowo nie-customowym k±tem, argumentuj±c to wyzwalaniem specyficznej, gro¼nej pozycji za kierownic±.
Bardzo intryguje mnie zbiornik paliwa, który jest po prostu dwoma butlami w ko¶cianym koszyczku, oraz krêgos³up ze sporymi wypustkami, które zapewne kastruj± je¼d¼ca w chwili wypadku lub przy gwa³townym hamowaniu. Ko¶ciotrup ko¶ciotrupem, a ogromna i miêsista opona w customie znale¼æ siê musi. Twórcy mówi±, ¿e na Ghost Bika po¶wiêcili 4 miesi±ce szaleñczych wysi³ków, a kiedy mieli ju¿ przed sob± gotow± maszynê, wybuchli ¶miechem. ¦miechem? Ja siê tego motocykla nawet trochê bojê...
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeNiez³y projekt! To w indiach wiedz± co to customy ? :O wiecie co to s± "Ghost Bike" ? Zerknijcie na angielsk± wikipediê
Odpowiedz