GSR750 - badamy zawarto¶æ zadziorno¶ci w zawadiace
W ostatnich dniach przez nasze redakcyjne rêce przewin±³ siê nowiutki GSR750. Nowo¶æ Suzuki w chwili swojej prezentacji wzbudzi³a wiele k±¶liwych komentarzy, przede wszystkim odnosz±cych siê do „nowoczesnych inaczej” komponentów, z których zbudowano t± maszynê. My naszej testówce dali¶my mocno w ko¶æ, dlatego ju¿ wkrótce z pierwszej rêki dowiecie siê, czy rzeczywi¶cie jest siê do czego przyczepiæ i ile wart jest rozwiercony GSR.
Wasze pytania i w±tpliwo¶ci chêtnie uwzglêdnimy przy opracowaniu materia³u. Tradycyjnie mo¿ecie przesy³aæ je nam na skrzynkê redakcyjn±, lub wyartyku³owaæ w komentarzach poni¿ej!
|
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeTo jest w³a¶nie Suzuki. Taka lipa bo rama wahacz i kierownica ze stali a to silnik niby gixer 750 ale stary a spasowanie nie tak dobre jak u konkurentów itd itp. Ale jakim¶ "cudem"(wtrysk paliwa ...
OdpowiedzA ja ju¿ go testowa³em i jest znakomity - ¶wietna pozycja za sterami, dobrze giêta kiera, porêczno¶æ i stabilno¶æ pierwsza klasa, no i ten fajny silnik. Zadziorno¶ci mu nie brakuje. Bia³y je¼dzi ...
Odpowiedzczy model testowy by³ odblokowany ?
Odpowiedzmoze porównanie do triumpha street triple oraz bmw F800R...taki tescik trzech golasów...
OdpowiedzChêtnie bym co¶ takiego przeczyta³.
Odpowiedznajlepsze jest to, ¿e suzuki da³o tam silnik od starej 750-tki (bardzo starej) który chyba im jeszcze zosta³ na magazynach bo nawet mocowania do owiewek zostawili :)
Odpowiedz600 to czystej wody sport. charakterystyka silnika, gumy, zawieszenie to sport przebrany za nakeda. Ciekawe czy 750 jest bardziej cywilizowana.
Odpowiedzprzeciez GSR750 te¿ ma silnik z Gixxera, tyle ze 750.
OdpowiedzTak, tylko 600 nie jest wogole cywilizowana, nie ma dolu, czuje sie najlepiej na wysokich obrotach, nie lubi wolnych zakretow, tylko kolanko i ogien, dla pasazera tortury, praktycznie moto jednoosobowe. Od nakeda wymagalbym jednak wiecej przyjaznosci, szczegolnie w miescie. Ciag od niskich mozna jeszcze zalatwic kombinujac z zebatkami, ale ostry kat glowki ramy i szerokosc opon przeszkadzaja w zwrotnosci. Dlatego jestem ciekaw, czy gsr750 zrobili bardziej przyjazny na miasto.
OdpowiedzS³aby dó³ i ma³o zwrotny? To chyba je¼dzilismy innymi GSRami.
OdpowiedzW porownaniu do bandita czy starszego fazera, mialem wrazenie jadac po miescie, ze gsr600 nie skreca, na niskich i srednich obrotach gdy potrzeba bylo zrobic myka to brakowalo pazura.. Ale nie mozna wogole porownywac tych moto bo gsr to inna liga(zreszta jak fazer do bandita), jak tylko wyprowadzilem go za miasto, obroty przekroczyly pewna wartosc, a na gorze to po prostu rewelacja przez duze R, do tego dodac szybkie luki, winkle i duza predkosc, swietna stabilnosc, banan nie schodzil z geby, czysta przyjemnosc. Ale wystarczylo tylko za malo zredukowac i w porownaniu co sie dzieje na gorze to "nie jedzie". Jak dla mnie na codzienne dojazdy do pracy sie nie nadaje, a na likendowe szalenstwo jest fantastyczny. Poziom zero-jedynkowy. Jak motocykl sportowy.
Odpowiedzdla Ciebie to moze wada, ale ja wlasnie szukam takiego moto, nie chce sporta w sensie wygl±du, ale chcê zeby jezdzil jak sport
Odpowiedz