GRAUSAM & MAŃKOWSKI HONDA RACING TEAM - pracowite pierwsze dni
Nie mamy żadnych złudzeń! Wybraliśmy to, co najlepsze!
CBR 1000 RR wygrywa wszystkie testy drogowe i torowe. Każdy, kto miał możliwość dosiadania tej maszyny stwierdza jedno - ten motocykl jest wręcz doskonały. Do tego CBRka jest po prostu „boska", design powala na kolana. Nie mamy żadnych złudzeń! Wybraliśmy to, co najlepsze - mówią z entuzjazmem Sławek i Daniel.
Mimo, iż od oficjalnego ogłoszenia powstania zespołu minęło zaledwie kilkanaście dni to już udało nam się zrealizować plan minimalny, pozwalający nam na starty w całym cyklu Mistrzostw Polski. Kilka dni temu odebraliśmy motocykle. Moja nowa maszyna dostarczona została do olsztyńskiego Dealera Honda Daszuta. Sławek odbierał motocykl w Łodzi. Nie mogę nie wspomnieć tu o życzliwości i miłym przyjęciu mnie przez Pana Tadeusza Daszutę. Zaskoczyła mnie również bardzo pozytywnie jego chęć pomocy w całym naszym przedsięwzięciu. W takich chwilach dobrze jest wiedzieć, że nawet w rodzinnym mieście jest ktoś, na kogo można liczyć - mówi Daniel Mańkowski.
Właściwie w niedługim czasie po podpisaniu umowy z Hondą udało się nam nawiązać kolejne kontakty i podpisać umowy współpracy. Wielkopolska firma MS MOTO zaopatrzy nas w kombinezony, które właśnie przygotowywane są dla nas w fabryce niemieckiej firmy Roleff oraz obuwie i rękawice tej samej marki. W sezonie 2008 będę jeździł w kaskach Shoei, zaś Daniel reprezentował będzie wchodzącą na Polski rynek markę Römer, której głównym dystrybutorem na Polskę jest również firma MS MOTO. Ponadto ta sama firma przygotowuje nam namiot techniczny oraz będzie wspierać nas finansowo - dodaje Sławek. Kreowaniem naszego wizerunku, budową serwisu www i innymi tego typu działaniami zajmuje się już profesjonalna, renomowana, poznańska firma Ocean Studio, która również jest naszym partnerem wspierającym.
Shell Advance zaopatrzy nas w paliwo oraz środki smarne i pielęgnacyjne na cały sezon (to bardzo cenne dla nas wsparcie). Firma WUKA z Łęczycy, autoryzowany dystrybutor marki HEL przygotuje układy hamulcowe w naszych motocyklach. Oczywiście po raz kolejny chcielibyśmy bardzo podziękować Hondzie Polska, za ciągłą pomoc i duże zaangażowanie w nasz zespół.
Prowadzimy jeszcze kilka zaawansowanych rozmów w tym z potencjalnymi sponsorami strategiczno-tytularnymi oraz bardzo dużym patronem medialnym o zasięgu ogólnopolskim. Jednak do czasu podpisania umowy nie będziemy zdradzać szczegółów. Na dzień dzisiejszy możemy już tylko przyjąć dwóch sponsorów wspierających oraz jest jeszcze otwarta sprawa (drugiego obok Hondy) sponsora strategiczno-tytularnego.
Osoby, które dotąd nie miały okazji zapoznać się z naszą ofertą sponsorską zapraszamy do pobrania oferty sponsorskiej umieszczonej na stronie www.gm-honda.za.pl lub do bezpośredniego kontaktu:
Daniel Mańkowski
Team Manager
Tel. kom.: 604977871
doridan@wp.pl
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzepytanie: jakie testy torowe?! WSBK pokazuje, ze jeszcze duuuużo pracy trzeba w nową CBR wlożyć, żeby "toto" jeździło... a wygląda porażająco w wersji drogowej. w torowych plastikach jest trochę ...
Odpowiedza co ma wsbk do seryjnych firebladow?
Odpowiedzpytanie: jakie testy torowe?! WSBK pokazuje, ze jeszcze duuuużo pracy trzeba w nową CBR wlożyć, żeby "toto" jeździło... a wygląda porażająco w wersji drogowej. w torowych plastikach jest trochę ...
Odpowiedzten cbr jest wręcz paskudny
OdpowiedzBrzytki ten nowy CBR i w dodatku jeszcze nie ma mocy BE
OdpowiedzSam jesteś "brzytki" i za ortografię się weź:)
Odpowiedz