tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 GP Hiszpanii - piątek - wypowiedzi
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

GP Hiszpanii - piątek - wypowiedzi

Autor: Michał „Mick” Fiałkowski 2008.03.28, 19:45 Drukuj

Oto co do powiedzenia mieli dzisiaj główni bohaterowie treningów wolnych królewskiej klasy przed niedzielnym wyścigiem o Grand Prix Hiszpanii na torze Jerez de la Frontera.

Jorge Lorenzo „Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszego wyniku. Motocykl spisuje się świetnie a ja bardzo przeżywam jazdę na domowym torze, przed własnymi kibicami. Po ostatnich testach mamy bardzo dobre ustawienia i choć czeka nas jeszcze trochę pracy, to jesteśmy na właściwej drodze. Opony także działają bez zarzutów."

Valentino Rossi „Trzecia pozycja dziś rano i druga popołudniu, jestem zadowolony. Dobrze czuję się na motocyklu ale musimy popracować nad poprawą czasów i rytmu. Trzy Yamahy w czołówce potwierdzają, że nowy model M1 jest o wiele lepszy od poprzedniego i bardzo się z tego cieszę."

Nicky Hayden „Tegoroczna wersja motocykla z nowym podwoziem to zdecydowanie duży krok do przodu. Byłem dzisiaj znacznie bliżej czołówki niż w Katarze, a przez pewien czas nawet na pierwszym miejscu, więc widać, że dokonaliśmy postępów. Już od lutowego testu mieliśmy na ten tor dobre ustawienia, a opony Michelin zawsze dobrze się tu spisują. Jutro chciałbym a obu nowych motocyklach wykorzystać poprawione podwozie ale już dzisiaj dziękuję Hondzie za modyfikacje."

Dani Pedrosa „Sprawdzaliśmy dzisiaj wiele rzeczy, w tym opon, jednak nadal brakuje nam kilku dziesiątych sekundy na okrążeniu i jutro będziemy musieli kontynuować naszą pracę. Oczywiście spodziewałem się dzisiaj lepszych osiągów mojego motocykla oraz wyników ale daję z siebie wszystko i zobaczymy co będzie dalej. Cały czas mam problemy z moją ręką, która puchnie podczas jazdy po niedawnej kontuzji, ale dzisiaj było już znacznie lepiej niż w Katarze."

Casey Stoner „Wiedziałem że Jerez nie jest ulubionym torem mojego motocykla i miałem problemy ze znalezieniem idealnych ustawień podczas pierwszego treningu. Naszą najsłabszą stroną było dziś rano wchodzenie w zakręty podczas ostrego hamowania, ale popołudniu udało się nam to poprawić. Później jednak pojawiły się problemy z tyłem, który był bardzo niestabilny. Poprawiliśmy jeden aspekt, ale pogorszyliśmy inny, dlatego musimy wymyślić coś nowego dziś wieczorem. Nie wiem dlaczego upadłem. Przód przez cały dzień był trochę nerwowy ale gdy wszedłem w zakręt po prostu mi odjechał i nie mogłem już nic zrobić."

Andrea Dovizioso „Skoncentrowałem się dzisiaj na testowaniu nowych opon Michelin i nie myślałem o czasach okrążeń. Jestem bardzo zadowolony z ustawień, których dokonał mój zespół jeśli chodzi o silnik. Teraz pracuje on dokładnie tak jakbym tego chciał. Jutro muszę popracować nad poprawą stabilności podczas hamowania, która nadal jest naszą słabą stroną. Ten tor jest bardzo wymagający dla podwozia dlatego musimy jeszcze dopracować ustawienia ponieważ w kilku miejscach tracę trochę czasu."

Chris Vermeulen „Na ten weekend zamontowaliśmy w moim Suzuki kilka nowych części, ale także trochę starych. Korzystałem z owiewek z zeszłego roku i choć na początku było mi bardzo trudno znów się do nich przyzwyczaić, to jednak bardzo dobrze się spisywały. Przejechałem dzisiaj 29 okrążeń na jednej przedniej oponie co pokazuje, że Bridgestone nie ma problemów z ich wytrzymałością, ale jutro musimy popracować nad naszym tempem i obniżyć czasy okrążeń."

John Hopkins „Naszym dzisiejszym zadaniem była poprawa przyczepności tylnego koła i wypróbowaliśmy z tego powodu wiele różnych opon Bridgestone. W pewnym momencie jednak przesadziłem z hamowaniem i zaliczyłem uślizg przodu, który zakończył się niegroźnym upadkiem. Niestety okazało się, iż wybraliśmy tylko kilka sztuk mieszanki, która działa tutaj najlepiej, ponieważ nie testowałem w Jerez w lutym."


NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę